Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Etiket formaat

<< < (3/3)

Ivar - Businesslabels:

--- Citaat van: Snelbier op 10-02-2021  15:14 u ---Hoogte moet voor Steinie-flessen max 6cm zijn en voor BNR-etc +/- 9cm.
Zou zelf dus graag een rol hebben van 9cm breed, en zelf lengte bepalen..
Dan dus zelf etiketten van de rol knippen, en rug moet over volle lengte van etiket te scheiden zijn..
Daarmee NIET geschikt voor grote oplages, denk ik.

--- Einde van citaat ---

Goede informatie! bedank!  :duimop: :duimop:

Eindeloze rollen kunnen door de printers goed verwerkt worden in welk geval er links en rechts wat van het rugpapier uitsteekt zodat het label gemakkelijk van de drager gehaald kan worden. (dat bedoelde je toch?)
--- Citaat van: LAM op 10-02-2021  15:16 u ---Ik heb mijn etiketten via internet besteld. Het zijn etiketten van vinyl die je af kunt wassen. Hierdoor kan ik de flesjes haast onbeperkt gebruiken. Ik brouw mijn biertjes vooral voor mijn vriendengroep dus dan komen ook altijd mijn flesjes terug. Even na gebruik uitspoelen en na infectie kunnen ze weer gevuld worden met het biertje.

--- Einde van citaat ---

Dat is nog mooier en goed voor hergebruik  8)  (dergelijke labels maken wij ook vaak maar dan voor visvoer, kunstmest enz.)

--- Citaat van: Jeroen76 op 10-02-2021  15:40 u ---Is het dan mogelijk dat we etiketten kunnen bestellen. Dus ontwerp inleveren/uploaden en dat deze dan gedrukt worden. Op die manier heeft de kleinere hobbybrouwer (merendeel hier) er ook een voordeel aan. Zie dat de richtprijs van dergelijke printer bij jullie tegen de 2500,- aan ligt. Ik stel voor dat jullie er Jacques 1 schenken en dat wij onze labels dooruploaden en hij ze voor ons print en verzendt. ;)

Gr. Jeroen

--- Einde van citaat ---
De Epson TM-C3500 is 1.250 excl. BTW  inderdaad dus inderdaad voor commercieel gebruik maar gezamenlijk gebruik kan natuurlijk ook  ;D

Sjoerd:
Ik heb een Epson TM C3500, werkt perfect, kwaliteit is super. Erg geschikt als je een paar doosjes per keer doet. Als je honderden wil printen, zou ik een andere oplossing zoeken

Ivar - Businesslabels:

--- Citaat van: Sjoerd op 10-02-2021  23:19 u ---Ik heb een Epson TM C3500, werkt perfect, kwaliteit is super. Erg geschikt als je een paar doosjes per keer doet. Als je honderden wil printen, zou ik een andere oplossing zoeken

--- Einde van citaat ---

Kijk een tevreden gebruiker!

Als je honderden wilt printen is de Epson TM-C3500 inderdaad wat beperkt qua snelheid maar met dergelijke aantallen zal de investering in een Epson CW-C6000Ae (zijn grotere broertje) wel haalbaar moeten zijn schat ik in.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie