Algemeen > Mededelingen/discussie over het forum

Suggestie verbetering forum: sectie commerciele bedrijven/gebruikers

<< < (4/4)

goom:
De spaanse equivalent van deze site heeft al jaren een zogenaamde markt waar je zaken kunt aanbieden.
https://cerveceros-caseros.com/

JanDeGraaff:

--- Citaat van: goom op 06-02-2021  14:48 u ---De spaanse equivalent van deze site heeft al jaren een zogenaamde markt waar je zaken kunt aanbieden.
https://cerveceros-caseros.com/

--- Einde van citaat ---
Klopt, maar ook daar gelden nagenoeg dezelfde regels als voor ons 'Prikbord'.

De berichten over de aankoop / verkoop van producten met betrekking tot de productie van bier kunnen worden gepubliceerd in de sectie Markt en mogen niet in een ander forum worden gepubliceerd.
Alleen individuen die lid zijn van de ACCE of meer dan 50 berichten op het forum hebben, mogen nieuwe aankondigingen publiceren .
De professionals zullen uw producten / diensten niet promoten zonder voorafgaande toestemming.
Uitzonderingen op deze punten moeten worden geraadpleegd met de forummoderators, die ze uitdrukkelijk moeten autoriseren.
(Google Translate)

goom:

--- Citaat van: JanDeGraaff op 06-02-2021  16:27 u ---Klopt, maar ook daar gelden nagenoeg dezelfde regels als voor ons 'Prikbord'.

De berichten over de aankoop / verkoop van producten met betrekking tot de productie van bier kunnen worden gepubliceerd in de sectie Markt en mogen niet in een ander forum worden gepubliceerd.
Alleen individuen die lid zijn van de ACCE of meer dan 50 berichten op het forum hebben, mogen nieuwe aankondigingen publiceren .
De professionals zullen uw producten / diensten niet promoten zonder voorafgaande toestemming.
Uitzonderingen op deze punten moeten worden geraadpleegd met de forummoderators, die ze uitdrukkelijk moeten autoriseren.
(Google Translate)

--- Einde van citaat ---
Er worden meer regels aan verbonden. Maar die heb je vast niet kunnen vinden
;-)

JanDeGraaff:

--- Citaat van: goom op 09-02-2021  12:24 u ---Er worden meer regels aan verbonden. Maar die heb je vast niet kunnen vinden
;-)

--- Einde van citaat ---
Ik zag een hele waslijst met regels ;)
Maar het punt was meer dat wij ook zo'n markt hebben Ė het Prikbord Ė en met vergelijkbare regels: geen commerciŽle doeleinden. Hoewel onze Spaanse collegae het onder hele uitdrukkelijke voorwaarden wel mogelijk lijken te maken om voor commerciŽle doeleinden dat marktgedeelte te gebruiken.

Puck:

--- Citaat van: JanDeGraaff op 09-02-2021  17:18 u ---Ik zag een hele waslijst met regels ;)
Maar het punt was meer dat wij ook zo'n markt hebben Ė het Prikbord Ė en met vergelijkbare regels: geen commerciŽle doeleinden. Hoewel onze Spaanse collegae het onder hele uitdrukkelijke voorwaarden wel mogelijk lijken te maken om voor commerciŽle doeleinden dat marktgedeelte te gebruiken.

--- Einde van citaat ---

Prikbord is niet wat ik bedoel. Een voorbeeld van een andere hobby van mij: https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/forum/74-commercial-vendors-support/ Zoiets dus in een wat permanentere vormgeving. Niet dat het in dat format moet maar ik zat in die richting te denken en ik denk dat dit forum daar baat bij zou hebben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie