Beste forumleden,
Mijn naam is Henk en sinds een aantal jaar ben ik vervend lezer op Hobbybrouwen. Vanaf het eerste moment heb ik al heel veel gehad aan de schat van informatie en interessante (soms grappige) discussies die hier te vinden zijn. Na een tijdje is dan toch het moment aangebroken om het forum-voyeurisme achter me te laten en deel te nemen aan het uitwisselen van informatie.
Ik ben 26 jaar oud en woonachtig in Hoofddorp. Samen met een vriend brouw ik af en toe een biertje in een simpele elektrische brouwketel van 27 L. met de ketel voor het maischen, een hevelfilter en een dompelkoeler hebben we een prima set-up voor in de keuken. Waar we nog genoeg volume kunnen brouwen voor onze experimenten van 15 liter. Ondertussen staat er ook een vergistings(koel)kast in de berging.
Ook zijn wij beiden lid van ’t Wort wat, waar wij tot vorig jaar terecht konden voor feedback en leuke gesprekken met andere hobbybrouwers. Hetgeen we graag weer oppakken wanneer dat mogelijk zal zijn
Het eerste weekend van februari willen wij een volle, zoete stout gaan brouwen. Hiervoor wil ik graag het recept met jullie delen om daar feedback op te krijgen. Ik wilde mij daarvoor hier even voorstellen. Daarnaast wilde ik ook even mijn dank uitspreken naar de vele leden waar ik al enorm veel heb kunnen leren door te lezen. Ik hoop dat ik nog veel bij mag leren in de toekomst.