Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Inderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!V.d.Kooy heeft geen 25 kg pilsmoutBraumarkt geen moutextract en geen diverse soorten hop.Chemipro is een probleem. De ander rekent weer een vermogen aan verzendkosten.etc.etc.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Dat gaat echt niet gebeuren...
Volgens mij is dat toch echt iets wat aan de beheerder/eigenaar ligt om te bepalen (denk in mogelijkheden..)
Het klopt dat het aan de eigenaren is van de webshops is om te bepalen of zij inzage willen geven in hun voorraden. Als je altijd alles op voorraad hebt is het geen probleem. Maar de voorraden veranderen met de dag. Verder heb ik wel eens gehoord van een leverancier dat bij hem bepaalde grondstoffen gekocht werden door medewerkers van een andere leverancier om te zorgen dat de voorraad bij hem opraakte ten gunste van de leverancier waarvoor die personen werkten. Dit soort praktijken maakt dat er weinig leveranciers zullen zijn die inzicht willen geven in hun voorraad. Je gaat niet in je eigen vlees snijden...
Anderzijds het zal een leverancier waarschijnlijk niets uitmaken aan wie hij het verkoopt, enkel even wat eerder bijbestellen om de voorraad aan te vullen.
Ik proef uit deze discussie dat meeste mensen net zoals ik, in een keer hun spullen bij een leverancier willen bestellen.Als dan dingen niet op voorraad zijn en er dan uitgeweken moet worden naar een andere leverancier.Dan kan ook wel de rest bij die andere leverancier besteld worden.Bij meerdere leveranciers bestellen wordt wel duur met verzendkosten.
Wat is dus niet begrijp is, waarom niet gewoon op nalevering houden wat je niet hebt.Even de levertijden mailen en dan kan de klant altijd nog beslissen wat ie wil.En bij nalevering geen verzendkosten rekenen!Is een vorm van service en klantenbinding, maar daar hebben veel van deze internetwinkels nog nooit van gehoord!Maar ik zal wel ouwerwets zijn, nadat ik 35 jaar in de zakelijke dienstverlening heb gewerkt en pretendeer ( ) dat weet waar ik het over heb.
Ik denk dat daar de verzendkosten om de hoek komen kijken...3 naleveringen en je winst is weg denk ik...
Nalevering(en) verzamelen en dan in 1x verzenden.Er wordt zat verdiend op die spullen, dat die verzendkosten er makkelijk af kunnen!
In tegenstelling tot velen hier had ik altijd goede ervaringen met Brouwmarkt Almere.Totdat het over werd genomen door onze oosterburen en het Braumarkt werd.Ik heb met ze gebeld over voorraden.Tig soorten hop niet op voorraad, geen moutextract, Chemipro caustic geen voorraad en 25 kg mout was weer aangevuld.Als je een bestelling doe en er is iets niet op voorraad, wordt dit niet nageleverd.Met als gevolg dat je een nieuwe bestelling moet doen en dan verzendkosten moet betalen omdat je dan onder het minimum bedrag blijft.Ik heb daar een opmerking over gemaakt en als antwoord: dat is nu eenmaal ons beleid.
Weet iemand waarom ze zowat niks op voorraad hebben? Wegens corona zeker
Ik ken het niet anders de laatste 3 jaar bij Braumarkt. Dus ik denk niet dat Corona er veel mee te maken heeft.
Er is ook een heel topic op het forum van onze zuiderburen over bezig. Persoonlijk snap ik niet dat mensen er nog intrappen. Bestel gewoon niet meer bij hun, dan hoef je je ook niet meer te ergeren.Het wordt toch niet beter.
Ik heb in het verleden altijd goede ervaringen gehad met Brouwmarkt (met ouw i.p.v au ).Maar nu is het k.t.Van de Kooy is ook niet zo geweldig, volgens mij.
Je hebt een punt...
Van de Kooy is ook niet zo geweldig, volgens mij.
De app werkt ook niet meer en inderdaad de voorraad (of communicatie daarover als je al besteld had), om te huilen af en toe.