Pilsmout 25 kg

Gestart door Kokkebil, 19-01-2021 13:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biking rebel

Citaat van: Kokkebil op 28-01-2021  14:06 uVan de Kooy is ook niet zo geweldig, volgens mij.

Veel meer op voorraad, redelijk vlot geleverd. En ze hebben veel meer keuze qua hop en mout dan Braumarkt, tevens hebben ze wel Ss brewtech. Ik vind het een goede webshop. De website en de zoekfunctie mag wat beter. Maar dat is het wel.

Rinus

Citaat van: biking rebel op 28-01-2021  20:54 uVeel meer op voorraad, redelijk vlot geleverd. En ze hebben veel meer keuze qua hop en mout dan Braumarkt, tevens hebben ze wel Ss brewtech. Ik vind het een goede webshop. De website en de zoekfunctie mag wat beter. Maar dat is het wel.
Als je daar binnen stapt (toen het nog mocht) zie je aan de rechterkant van de zaak een gigantisch magazijn met mout, als die uitverkocht raken dan moet het wel heel raar lopen. Links achterin de zaak een assortiment hop keurig in de koeling waar je stil van wordt...
Ik vind het een fijne zaak en ik ga er graag af en toe eens langs, voorlopig iets om naar uit te kijken (uur rijden).
Maar via de website helpen ze je ook altijd goed hoor, ik had laatst ook een hele positieve ervaring met een garantie geval, echt serieus goed geholpen en ook nog eens heel tof personeel!
Gelukkig heb ik nog een volle 25 kg en een half volle, dus nog even geen probleem...

Jacques

Citaat van: Kokkebil op 28-01-2021  14:06 uVan de Kooy is ook niet zo geweldig, volgens mij.

Ik koop mijn spullen bij meerdere leveranciers. Met Unibrew (zoals Van der Kooy tegenwoordig heet) heb ik alleen goede ervaringen. Dat is ook het geval bij Brouwstore. De website van de laatste leverancier laat adequaat zien wat op voorraad is.

jacob b

Hier ook fijne ervaring met unibrew (vd kooy) ook een garantiegeval dat ondanks de corona dat ik niet langs kan komen, naar volle tevredenheid opgelost kon worden. Trouwens ook goede ervaring met brouwstore.

Heniesee

Ik kom de site https://www.sbi4homebrew.com/ tegen. Ziet er best aardig uit. Ook qua prijs. Heb er alleen nog geen ervaring mee.

Bvk1983

Citaat van: Heniesee op 29-01-2021  14:23 uIk kom de site https://www.sbi4homebrew.com/ tegen. Ziet er best aardig uit. Ook qua prijs. Heb er alleen nog geen ervaring mee.

Ik heb er 2 keer besteld. Eén keer alleen een zakje hop, kwam netjes een dag later binnen. De andere keer een grotere bestelling waaronder 2 zakken van 25 kg mout. Die wilde ik liever ophalen omdat de verzendkosten hoog waren en SBI voor mij niet zo ver rijden is. Het is geen winkel zoals bijvoorbeeld Unibrew en afhalen gaat alleen op afspraak. Het is een zakelijke leverancier die nu consumenten er bij doet. Dat afhalen ging overigens prima maar het tijdstip is bijvoorbeeld weer niet heel flexibel. Even langsrijden omdat je toch in de buurt bent zit er dus (ook buiten Corona) niet in. Het assortiment is wat beperkter dan sommige andere leveranciers. Vloeibare gist of moutextract leveren ze bijvoorbeeld niet.

De prijzen zijn goed en als je de iets mindere flexibiliteit m.b.t. afhalen voor lief neemt is het een prima leverancier.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.