Pilsmout 25 kg

Gestart door Kokkebil, 19-01-2021 13:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kokkebil

Iemand enig idee waar ik 25 kg pilsmout kan kopen?
Heb al diverse sites bekeken, maar nergens voorraad.

Jan iets Grunn

Bij van der Kooij in Jubbega.

rlandzaat


biking rebel

Citaat van: Kokkebil op 19-01-2021  13:21 uIemand enig idee waar ik 25 kg pilsmout kan kopen?
Heb al diverse sites bekeken, maar nergens voorraad.

Even via google gezocht..maar Brouwmaatje, Unibrew, Brouwland, Brouwstore, sbi4homebrew en nog vele anderen...allemaal 25 kg pils op voorraad.

Fractus

Ook Brouwland.com en brouwstore.nl hebben ook nog 25 kg pilsmout van verschillende mouterijen. Met brouwstore heb ik goede ervaring, Brouwland nog niet veel ervaring mee maar is een van de grootste brouwwinkels van Nederland.

Kokkebil

Bedankt. Had vorige week gezocht, maar bij mij bekende leveranciers was het niks. Ik ga weer kijken.

Kokkebil

Citaat van: rlandzaat op 19-01-2021  13:44 uBij Brouwmaatje

Brouwmaatje niet. Wel pale mout geen pilsmout 25 kg.

JanEric

Citaat van: Kokkebil op 19-01-2021  16:24 uBrouwmaatje niet. Wel pale mout geen pilsmout 25 kg.
https://www.brouwmaatje.nl/de-swaen-mouten/773-swaenpilsner-25kg.html

Jacques

Citaat van: Kokkebil op 19-01-2021  13:21 uIemand enig idee waar ik 25 kg pilsmout kan kopen?
Heb al diverse sites bekeken, maar nergens voorraad.

Bij verschillende leveranciers zijn meerdere soorten pilsmout te koop...  :-\

Heniesee

Brouwland is wel een goede alleen betaal je je scheel aan verzendkosten. En bij Braumarkt zijn ze de weg een beetje kwijt lijkt het...

Kokkebil

Citaat van: Jacques op 19-01-2021  23:00 uBij verschillende leveranciers zijn meerdere soorten pilsmout te koop...  :-\

Voorraden zijn weer aangevuld zo te zien!
De 25 kg zakken waren overal uitverkocht

Kokkebil

Citaat van: Heniesee op 20-01-2021  10:16 uBrouwland is wel een goede alleen betaal je je scheel aan verzendkosten. En bij Braumarkt zijn ze de weg een beetje kwijt lijkt het...

Klopt helemaal!!
Brouwland is waanzinnig met verzendkosten en Braumarkt (mijn vaste leverancier) is inderdaad een beetje de weg kwijt zo te zien.

brouwerwaldonk

Citaat van: Kokkebil op 19-01-2021  13:21 uIemand enig idee waar ik 25 kg pilsmout kan kopen?
Heb al diverse sites bekeken, maar nergens voorraad.
Bij Dingemans in Stabroek is altijd pilsmout verkrijgbaar per 25 kg. Altijd goedkoper dan bij brouwwinkels. Vorige week nog een zak afgehaald.

Kokkebil

Citaat van: brouwerwaldonk op 20-01-2021  10:30 uBij Dingemans in Stabroek is altijd pilsmout verkrijgbaar per 25 kg. Altijd goedkoper dan bij brouwwinkels. Vorige week nog een zak afgehaald.

Beetje ver rijden vanuit Midden Nederland! ;D ;D ;D ;D ;D

Jeroen76

Kunnen jullie wel afhalen? Hier in Beek en Donk lukt het niet om af te halen, alles wordt verzonden terwijl ik op loopafstand van Unibrew woon...

Gr. Jeroen


Edwin brouwt

Citaat van: Kokkebil op 20-01-2021  10:19 uKlopt helemaal!!
Brouwland is waanzinnig met verzendkosten en ...
Brouwmaatje koopt voornamelijk in bij Brouwland, dinsdag besteld, donderdag bij hem.

Hopfenfox

Citaat van: Jeroen76 op 20-01-2021  12:41 uKunnen jullie wel afhalen? Hier in Beek en Donk lukt het niet om af te halen, alles wordt verzonden terwijl ik op loopafstand van Unibrew woon...

Gr. Jeroen

Bij Brouwstore wel. Heb ze gemaild. Als ik online betaal en ff bel als ik voor de deur sta, zetten ze het buiten.

brewt


Noordzij_1

https://www.sbi4homebrew.com/mout-graan.html?homebrew_mout_ebc_multi=60&homebrew_mout_gewicht=112

22 soorten mout tussen 0 en 5 EBC, waarvan er 20 op voorraad, en morgen in huis kunnen zijn  :biersmile:.
Ik tel 5 soorten pils ertussen.

Kokkebil

Inderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!

V.d.Kooy heeft geen 25 kg pilsmout
Braumarkt geen moutextract en geen diverse soorten hop.
Chemipro is een probleem.
De ander rekent weer een vermogen aan verzendkosten.
etc.etc.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Kokkebil op 20-01-2021  18:54 uetc.etc.
Ik was er afgelopen voorjaar ook gereed mee!
Dus maar eens bij Avangard 200 kg mout a € 130 gehaald, in de herfst 5 kg hop gekocht bij 't Hoppecruyt.
Waarbij wel vermeld moet worden, dat ik voor de mout een dagje onderweg was en 450 km gereden heb.
Ach die auto is allang betaald en die gebruikt een € 0,08/km aan brandstof.
Geweldig zo'n dagje rijden, ik was nog nooit met de auto in Bremen geweest, wel al 2x met de fiets.

petjez

Citaat van: Kokkebil op 20-01-2021  18:54 uinderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!

V.d.Kooy heeft geen 25 kg pilsmout


Net 3 zakken besteld https://www.unibrew-nederland.nl/bierbrouwen/mout/mouterij-the-swaen/swaencpilsner-3-4-ebc-25-kg.html


hopjesvla

Citaat van: Kokkebil op 20-01-2021  18:54 uinderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!


Lichtelijk off topic maar er was een tijdje geleden een nieuw lid die als idee had om hiervoor een site te bouwen. Dat je dus kan zien wat waar te koop is. Ik vermoed helaas dat we gezien het ontvangst hiervan op het forum niet echt meer wat van gaan horen... (Maar dit is precies zo'n voorbeeld waarbij het handig zou zijn IPV de hele tijd heen en weer te klikken...)

Noordzij_1

Citaat van: petjez op 20-01-2021  20:18 uNet 3 zakken besteld https://www.unibrew-nederland.nl/bierbrouwen/mout/mouterij-the-swaen/swaencpilsner-3-4-ebc-25-kg.html

Ja, dat zat ik ook te denken; ik besteld tot nu toe steeds mijn 25 kg zakken bij vd Kooy.
Maar misschien bedoeld hij, toevallig net niet op voorraad (gisteren) ?

Jacques

Citaat van: hopjesvla op 20-01-2021  21:21 uLichtelijk off topic maar er was een tijdje geleden een nieuw lid die als idee had om hiervoor een site te bouwen. Dat je dus kan zien wat waar te koop is. Ik vermoed helaas dat we gezien het ontvangst hiervan op het forum niet echt meer wat van gaan horen... (Maar dit is precies zo'n voorbeeld waarbij het handig zou zijn IPV de hele tijd heen en weer te klikken...)

Dit topic laat zien dat een dergelijke site alleen kan werken indien de leveranciers het toestaan dat derden in hun voorraden kunnen kijken. Dat gaat echt niet gebeuren...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.