Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Iemand enig idee waar ik 25 kg pilsmout kan kopen?Heb al diverse sites bekeken, maar nergens voorraad.
Bij Brouwmaatje
Brouwmaatje niet. Wel pale mout geen pilsmout 25 kg.
Bij verschillende leveranciers zijn meerdere soorten pilsmout te koop...
Brouwland is wel een goede alleen betaal je je scheel aan verzendkosten. En bij Braumarkt zijn ze de weg een beetje kwijt lijkt het...
Bij Dingemans in Stabroek is altijd pilsmout verkrijgbaar per 25 kg. Altijd goedkoper dan bij brouwwinkels. Vorige week nog een zak afgehaald.
Klopt helemaal!!Brouwland is waanzinnig met verzendkosten en ...
Kunnen jullie wel afhalen? Hier in Beek en Donk lukt het niet om af te halen, alles wordt verzonden terwijl ik op loopafstand van Unibrew woon...Gr. Jeroen
etc.etc.
inderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!V.d.Kooy heeft geen 25 kg pilsmout
inderdaad zijn de voorraden weer aangevuld, maar het lukt niet om een voorraadbestelling van diverse spullen bij een adres te krijgen!
Net 3 zakken besteld https://www.unibrew-Nederland.nl/bierbrouwen/mout/mouterij-the-swaen/swaencpilsner-3-4-ebc-25-kg.html
Lichtelijk off topic maar er was een tijdje geleden een nieuw lid die als idee had om hiervoor een site te bouwen. Dat je dus kan zien wat waar te koop is. Ik vermoed helaas dat we gezien het ontvangst hiervan op het forum niet echt meer wat van gaan horen... (Maar dit is precies zo'n voorbeeld waarbij het handig zou zijn IPV de hele tijd heen en weer te klikken...)