Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Etiketten Brouwerij Nes

<< < (3/4) > >>

Sir Wicked III:

--- Citaat van: Stefan R. op 19-01-2021  14:32 u ---Waar had je de afbeeldingen van 18+, niet rijden en glas bak van daan?

--- Einde van citaat ---

Even gezocht op internet en met VectorMagic omgezet naar bruikbare afbeeldingen. Ik zal kijken of ik dit weekend tijd heb om ze even te uploaden. Ik heb al vaker de vraag voorbij zien komen waar deze logo's te vinden zijn.

--- Citaat van: Drents Hopbier op 19-01-2021  16:37 u ---Commercieel of hobby?

Hopbier

--- Einde van citaat ---
Voorlopig hobby, maar ben wel informatie aan het verzamelen om (semi-)commercieel te gaan. Mede om niet in de problemen te komen met andere lokale brouwerijen.

--- Citaat van: ElmerVDM op 20-01-2021  09:14 u ---Ik vind het hele nette etiketten. Daar kunnen sommige bieren in de winkel niet aan tippen.

--- Einde van citaat ---
Tnx!

--- Citaat van: ElmerVDM op 20-01-2021  09:14 u ---Als ik ze voor mij waren, zou ik er nog 1 ding aan willen veranderen. Ik vind de kleuren wat simpel. Ik zou kijken wat het effect was van bijvoorbeeld een kleurverloop in de bovenste en onderste balk (licht in het midden en donkerder naar buiten of omgekeerd). Of wat een subtiel patroontje zou doen met het zwarte en bruine vlak.

--- Einde van citaat ---
Het middenvlak is gedeeltelijk transparant, dus de hoofdkleur komt daar lichtelijk doorheen. Misschien dat die nog iets transparanter kan. Ik denk zelf dat kleurverloop afbreuk gaat doen aan de strakke opzet van het etiket. Maar ik kan natuurlijk altijd even kijken hoe dat uitpakt.

:biersmile:

Sir Wicked III:
Hier de iconen met transparant rondom voor op een label:

Sir Wicked III:
We waren toch nog niet helemaal tevreden met het etiket, dus ben nog even aan de slag gegaan met de opmerking van ElmerVDM.

Op de achtergrond nog een subtiel patroon geplaatst zodat het er nog net even iets luxer uit ziet (naar onze mening)

En zo ziet dat eruit op de fles:

Ook nog even gekeken met iets andere kleurstelling om "Limited Editions" te gaan doen. In plaats van verschillende achtergrondkleuren gaan we hier een zwarte achtergrond gebruiken en de bannerlijn van kleur laten veranderen.

pinkgron:
Ik krijg een afbeelding van een collega dat er bier te koop is. Och al commercieel  Voor mij interessant voor www.nederlandsebiercultuur.nl

Drents Hopbier:

--- Citaat van: Sir Wicked III op 23-02-2021  15:29 u ---
En zo ziet dat eruit op de fles:

--- Einde van citaat ---

Ik zou het Sterke Blonde noemen. En bij de ingrediŽnten: water gerstemout en pilsmout met kleine letters.

Hopbier

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie