Ik heb zelf alles los gekocht. Soda keg van 19 L heb ik tweedehands voor 69,95 via Braumarkt gekocht, is niet altijd op voorraad maar wel redelijke prijs vond ik:
https://www.braumarkt.com/soda-keg-2de-hands-inhoud-19-literCO2 regelaar van 70 euro, slangtuit die erop moest was iets minder dan 5. Slangen heb ik gekocht via tapclean als ik het me goed herinner. Compensator tapkraan heb ik via Ali gekocht voor nog geen 20 euro, 2,5 kg CO2 fles voor 60 euro bij gasdepot in Ermelo gekocht (is inclusief borg), bij hun kan ik ook laten bijvullen.
Heb geen koelkast voor de tap aangezien ik toen een bierkoeler van een vriend had gekregen die ze in de horeca weg wilde gooien

Al met al iets meer dan 200 euro, maar is dan ook wel een top tapje geworden. Compensatorkraan is echt aan te raden in ieder geval want dat vond ik echt een luxe.
Als je niet al te hoog budget hebt zijn de partyvaatjes eventueel ook leuk om mee te beginnen. Ik heb daar nog een tapje voor die ik niet gebruik mocht je interesse hebben.