Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Blij met mijn Mangrove Jacks Heat Pad minder blij met Brew Monkey  (gelezen 494 keer)

Offline ger van lierop

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik was angstig dat mijn Mangrove Jacks Heat Pad het niet zou redden in mijn koelkast die buiten in de onverwarmde schuur staat, maar het werkt fantastisch!
Aangesloten op de Inkbird 308 Wifi houdt hij een 30 L gistingsvat prima op 22 graden (nu nog gevuld met water), zelfs bij -1 graad Celsius buitentemperatuur. Dat had ik niet verwacht van zo'n relatief klein vermogen plaatje.

Zaterdag eindelijk de grote dag: mijn eerste 'echte' brouwsessie. Nu ben ik nog bezig met een 5 L kant en klaar startpakket Brewmonkey pakket met een Tripel, die nu op 16 graden aan een nagisting bezig is. Helaas een voor mij erg matige service van die club: Een verkeerd geleverde hydrometer die veel te hoog is voor de bijgeleverde maatbeker waardoor ik geen 'lage' waarde kan aflezen. Op zich kan dat natuurlijk altijd gebeuren en gaat het om de manier waarop je een fout herstelt.
Na een melding hierover gaven ze aan dat 'direct goed te maken' waardoor ik dacht dat het ook wel goed zou komen. Het duurt nu al echter meer dan twee weken en zelfs na drie (!) maal navraag te doen nog steeds geen enkele reactie. Ook een melding op hun FB pagina geeft geen enkele reactie, wat ik persoonlijk bijzonder klant-onvriendelijk vind.)

Maar goed, inmiddels heb ik mijn brouwerij-spulletjes 'wat uitgebreid' en ga zaterdag mijn eerst IPA sessie doen in o.a. de Grainfather die ik bij Berry van Unibrew heb gekocht. (Overigens daar wl een topservice, ondanks de enorme drukt die ze daar nu hebben.)

Ben heel benieuwd hoe het zaterdag zal vergaan, tot nu toe is al het een hele leuke 'hobby' gebleken en haal ik enorm veel informatie uit deze website en het forum, dankjewel daarvoor Jacques :-)

grt
Ger

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jurrian

• Boven 10 berichten
  • *
Re: Blij met mijn Mangrove Jacks Heat Pad minder blij met Brew Monkey.
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2021 09:21 u »
Klinkt als een goede ervaring met de heat pad.
Veel succes zaterdag met brouwen!

Offline ger van lierop

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Re: Blij met mijn Mangrove Jacks Heat Pad minder blij met Brew Monkey.
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2021 11:30 u »
Klinkt als een goede ervaring met de heat pad.
Veel succes zaterdag met brouwen!

Dankjewel  :)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Blij met mijn Mangrove Jacks Heat Pad minder blij met Brew Monkey
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2021 22:42 u »
Ben heel benieuwd hoe het zaterdag zal vergaan, tot nu toe is al het een hele leuke 'hobby' gebleken en haal ik enorm veel informatie uit deze website en het forum, dankjewel daarvoor Jacques :-)

Het forum bestaat uit heel veel hobbybrouwers...  :brouwen:

Offline middelaersch

• Super lid
  • En ik preuf, 't smakt, heb ik zelf gemakt!
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2021 23:37 u »
Het forum bestaat uit heel veel hobbybrouwers...  :brouwen:

Dat klopt, zonder aktieve leden geen forum, maar jij bent wel de 'enabler', degene die het allemaal mogelijk maakt.
Dus af en toe een dankjewel is best wel terecht denk ik! :groots:

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 14-01-2021 23:42 u »
Dat klopt, zonder actieve leden geen forum, maar jij bent wel de 'enabler', degene die het allemaal mogelijk maakt.
Dus af en toe een dankjewel is best wel terecht denk ik! :groots:

Natuurlijk ben ik blij met waardering, maar het is wel een feit dat ik niet de enige ben die dit forum maakt tot wat het is.

Tags: