Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Extra waarde  (gelezen 850 keer)

Offline DreamLikeMe

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Ik ben gist!
Extra waarde
« Gepost op: 10-01-2021 04:35 u »
Ik heb een lokale en erg omstreden eigenzinnige kunstenaar warm weten te maken een eigen brouwerij te beginnnen. Voor mij is het gewoon leuk een vriend te vinden in het brouwen. Echter is het voor hem zijn leven. Ik ga van de week  met hem  praten over dit. Maar heb zelf nog geen biertje gebrouwen. Zou een Dwaal-Brouw iets kunnen zijn?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Eric v B

• Super lid
  • Land: nl
  • Et htt noch emmer joot jejange.
Re: extra waarde
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2021 09:56 u »
Genoeg afbeeldingen om etiketten te maken. Qua brouwen weet ik het zo net nog niet. Als ik hem/jullie was zou ik beginnen met brouwen in een rustigere stijl dan de afbeeldingen in het filmpje   ;)

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • Land: nl
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
Re: extra waarde
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2021 10:20 u »
Lekkere muziek van Anne Clarke.

Een vriend om het brouwen zul je vooral vinden als beiden brouwen leuk vinden f de n brouwen en de andere consumeren. Iemand zal ern beetje de passie moeten hebben

Zoals je het.nu beschrijft en bij mij aanvoelt, is dat het een projectje is. Kan ook leuk zijn hoor.

Zoals Eric all zegt, eerst maar eens brouwen :brouwen:

Tags: