Ik zoek een hopplant

Gestart door LAM, 07-01-2021 20:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LAM

Beste mede-brouwers,

Ik brouw inmiddels al enkele maanden en ik heb nu een recept dat ik waarschijnlijk een aantal keer opnieuw ga brouwen. Dit recept bevat Saaz en Cascade. Ook kweek ik graag plantjes (nee nee niet op de zolder met lampen er boven haha). Daarom zou ik graag een Cascade en/of Saaz hopplantje hebben om hier over een tijd zelf hop van te oogsten.
Heeft iemand van jullie zo'n plant? En zou ik daar dan een stekje van over kunnen nemen?

Groetjes LAM

Jeroen76

Ik zou deze vraag even stellen in het voorjaar, zo rond maart/april. Dan komt de hop weer boven de grond en kun je stekken afnemen. Er zijn vele brouwers hier die vele soorten hop hebben.

Gr. Jeroen


LAM

Citaat van: Jeroen76 op 07-01-2021  20:34 uIk zou deze vraag even stellen in het voorjaar, zo rond maart/april. Dan komt de hop weer boven de grond en kun je stekken afnemen. Er zijn vele brouwers hier die vele soorten hop hebben.

Gr. Jeroen
Dat is een goeie! Dankjewel!

Jeroen76

Kijk ook even in dit topic

Gr. Jeroen


LAM

Citaat van: Jeroen76 op 07-01-2021  21:12 uKijk ook even in dit topic

Gr. Jeroen
Wow goeie zeg Jeroen! Helaas geen Saaz in de buurt maar in ieder geval iemand met Cascade. Thanks!

joenedu

Cascade heb ik in de tuin, levert veel bellen op. Maar ja, aardig eind uit de richting om een stekje op te halen ;)

Adbrouwt

Er zijn forumleden die het verkopen maar het grootste deel geeft je graag een stekje. Bij deze laatste groep behoor ik.

 :degroeten:

joenedu

Citaat van: Adbrouwt op 08-01-2021  11:04 uEr zijn forumleden die het verkopen maar het grootste deel geeft je graag een stekje. Bij deze laatste groep behoor ik.

 :degroeten:

Ik ook hoor!

Adbrouwt

Citaat van: joenedu op 08-01-2021  11:06 uIk ook hoor!
Dan behoor jij tot het grootste deel ;)

LAM

Citaat van: joenedu op 08-01-2021  10:31 uCascade heb ik in de tuin, levert veel bellen op. Maar ja, aardig eind uit de richting om een stekje op te halen ;)
Hahaha ja inderdaad, ik zag het. Ik heb familie in Odoorn, als ik daar toevallig heen ga, zou ik u dan kunnen contacteren?

Excuus, dat is nog steeds een heel eind haha

Jeroen76

In dit bericht vind je de meest actuele lijst. Weet niet of je die inmiddels al gevonden had.

Gr. Jeroen

LAM

Citaat van: Jeroen76 op 08-01-2021  11:37 uIn dit bericht vind je de meest actuele lijst. Weet niet of je die inmiddels al gevonden had.

Gr. Jeroen
Yess, die heb ik gevonden en al iemand gecontacteerd. Ik wacht nog even op een reactie

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.