Alleen ervaring met een mix van US05 met S33, 3x gebruikt, en zal het vaker doen (totdat het misgaat).
US05 is bij mij een trage starter, zelfs met ruime dosering pas na 20 uur bubbels in het waterslot. Komt overeen met Fermentis-data
https://fermentis.com/wp-content/uploads/2018/09/Courbes-kinetics-TT_SafAle-US-05.jpg.webpS33 is een snelle starter, vaak na 4u al bubbels, maar lijkt er snel mee te stoppen.
Combi van die 2 gaf bij een mooi gemiddelde op alle fronten. Snelle start (S33?), langzaam maar volledig uitisten (US05?).
SVG gemiddelde van de 2 gisten.
Dat strookt dan weer niet met de gedachte dat beste gist de laatste kantjes wegsnoept, SG-end zou bij sterkste gist moeten liggen...
Op de site van 'tWortWat
https://www.twortwat.nl/ is ooit iets geschreven over het mengen van gisten, kan het niet meer vinden.
De auteur (Jaques was het niét) had/heeft niets met meng-gisten, te onzeker welke de overhand krijgt en waarom..
Opmerking die me is bijgebleven is dat de zwakste gist mogelijk alleen
voedsel is voor de sterkere, en dat hoeft niet die met de hoogste vergistingsgraad te zijn.
===========
Andere optie (ipv mengen) is de 'sterkere' gist later toevoegen om het karwei te klaren. Daarmee zit je meteen in de hogeschool van brouwen.
Gist doseren in al gistend jongbier mét alcohol is een slecht milieu om te starten. Zie alle draadjes over gestokte vergisting waar men een zakje gist bijgooit, werkt zelden.
Gist-2 (de 'sterkere') moet bij voorkeur worden opgestart in schoon wort, en als dat volop vergist (high krausen) bij het jongbier gieten.
Of omgekeerd, het jongbier langzaam bij de 2e starter gieten zodat gist-2 langzaam aan alcohol-milieu went..
=============
Afgaande
op gevoel en beetje literatuur (lastig hierover wat zinnigs te vinden) zou ik het NIET doen, tenzij je weet wat er gebeurt.
Mengverhouding van gisten gebruiken om smaak te bepalen? NoGo. Het is géén peper en zout, het zijn concurrerende, levende '' dingesse'', vreten mekaar op, sterkste blijft over. Resultaat ook nog afhankelijk van temperatuur, wort-sterkte en samenstelling, zoek het maar uit..
Kom jij aan met een rekenmachine en T-control

Gist doet wat het wil, leest géén gebruiksaanwijzing, leer er mee leven

Doe met deze info wat je wil, het is JOUW bier. Bedenk wel dat het meerdere (mislukte) brouwsels kan kosten tot je het gouden ei vindt.
Ik ga met de mix-US05/S33 tegen eigen advies in, en het werkt voor mij, in 1 recept.
Proost, Snelbier
Toevoeging: SMAAK (belangrijkste) vergeten

Ik wilde iets meer fruit of 'zoet' in het bier, daarom S33 toegevoegd aan US05.
Verschil met eerdere bieren die alleen US05 kregen is minimaal, maar US05 was toen warm vergist. Startend rond 20'C, oplopend naar 22-23'C.