Artikel Schuimmagazine n.a.v. winnen onk2019

Gestart door Martijn0172, 06-01-2021 12:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn0172

In maart 2020 ben ik geinterviewd door Schuimmagazine, nav het winnen van het ONK2019. Er is geen geprinte versie meer uitgekomen, ik denk door corona, maar zo juist zag ik dat het artikel wel op de website staat. In het artikel geef ik wat tips hoe ik tot het prijswinnende biertje ben gekomen.

https://preview.schuimmagazine.nl/

Eric v B


joenedu


Jan de Graaff


Hopfenfox

Leuke erkenning, en dank je voor het recept!

tdp


Jacques

Inderdaad een leuk artikel. Jammer dat het blad nog niet gedrukt is.

SVB


Mascleta

Leuk artikel, met een aantal leuke tips en details die nieuw zijn voor mij.

Kramer

Leuk artikel, El Dorado hop heb ik nog niet geprobeerd. Vraagje, waar haal je die stickers die op de dop zitten? Lijkt me een voordelige oplossing om te 'labelen'.

Martijn0172

Citaat van: Kramer op 13-01-2021  21:19 uLeuk artikel, El Dorado hop heb ik nog niet geprobeerd. Vraagje, waar haal je die stickers die op de dop zitten? Lijkt me een voordelige oplossing om te 'labelen'.

Zijn Herma 4386 sticker vellen, te koop bij de betere kantoorhandel. Ik print ze met een laserprinter

Natlip


Robert1968

Leuk artikel!
Daar zijn ze in 2016 bij het ONK mee begonnen. Toen kreeg nog de winnaar van elke biertypenklasse een interview/artikel aangeboden.
Ik won toen de 1e prijs in de vrije klasse, maar dat terzijde.

L.win

Leuk Martijn!

Aantal maanden geleden was je aan het brouwen bij Vincent.  Ik was daar met mijn brouwmaat om flessen op te halen. De naam van Brouwerij Goud is toen besproken ivm concurrentie op de markt.  Verder niet zo belangrijk,  maar dan herken je het moment misschien ;-)

Het oog om mensen met een beperking te betrekken bij je brouwerij is iets waar hier ook hard aan wordt gedacht.
Ook ik ben werkzaam in het werkveld en zie mooie mogelijkheden in een DB in combinatie met het brouwen van bier en alle processen die daar bij (kunnen) horen.
Mocht je hier meer mee willen doen kunnen we misschien  wat voor elkaar betekenen.

Mocht er interesse zijn,  contact me dan.

Gr Elwin

Jacques

Citaat van: L.win op 17-01-2021  14:23 uOok ik ben werkzaam in het werkveld en zie mooie mogelijkheden in een DB in combinatie met het brouwen van bier en alle processen die daar bij (kunnen) horen.

DB?

Natlip


L.win

Citaat van: Jacques op 17-01-2021  21:08 uDB?

Dagbesteding... geen bierterm, maar een term uit de zorg. De zorg en bier kwamen hier even samen.  Sorry voor de verwarring. Ben wel blij jou nu eens wat te kunnen leren.;-)

Jacques

Citaat van: L.win op 17-01-2021  21:20 uDagbesteding... geen bierterm, maar een term uit de zorg. De zorg en bier kwamen hier even samen.  Sorry voor de verwarring. Ben wel blij jou nu eens wat te kunnen leren.;-)

Ik kende de term niet vandaar mijn vraag.
Overigens leer ook ik nog steeds elke dag.  :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.