Algemeen > Stel je voor

Waar brouwen?

(1/3) > >>

Emmaneul:
Hoi Stijn, ik ben ook nieuw maar ik vind het niet nodig om een topic daarvoor te beginnen.* Wel heb ik een vraagje over bierbrouwen.

Wat is de beste plek om bier te brouwen? Ik woon in een flat, ik heb niet veel ruimte maar ik wil het wellicht een keer proberen.

*Maar voor je vraag is wel een nieuw onderwerp nodig. :)

Oscar:

--- Citaat van: Emmaneul op 26-04-2006  16:58 u ---Hoi Stijn, ik ben ook nieuw maar ik vind het niet nodig om een topic daarvoor te beginnen.
--- Einde van citaat ---

You just Did..... ;D :D

--- Citaat van: Emmaneul op 26-04-2006  16:58 u ---Wat is de beste plek om bier te brouwen? Ik woon in een flat, ik heb niet veel ruimte maar ik wil het wellicht een keer proberen.

--- Einde van citaat ---

Probeer je keuken eens !! dat werk prima...Gas en water aanwezig !! Nu alleen nog een pan, hop, mout en gist....en BROUWEN MAAR !!!!

Groeten en gezondheid
Oscar

Hopmans:
Ik sluit me helemaal aan bij Oscar.
Het beste is een open keuken.
Pannetje op het gas en ondertussen een gele rakker nuttigen op de bank. Yehaa!  :proost:

:degroeten:

Oscar:

--- Citaat van: Hoppie op 26-04-2006  19:13 u ---Pannetje op het gas en ondertussen een gele rakker nuttigen op de bank. Yehaa!  :proost:

--- Einde van citaat ---

ja , en dan kook je pannetje over of brand je mout aan....keuken smerig...brouwsel naar de knoppen....Wel blijven opletten dus !!!  ;D  ;D

Groeten en gezondheid
Oscar

Rudie:
Hoi Emanuel, ik woon ook in een flat (appartement als je het ding koopt) en ik brouw lekker buiten op het balkon. Gaat prima, heb je ook geen last van al dat vocht dat vrijkomt bij het maischen en koken  :). Gewoon proberen en zien waar het schip c.q. bierschuit strandt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie