Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: inkbird itc-310t-b  (gelezen 785 keer)

Offline besteboeffer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
inkbird itc-310t-b
« Gepost op: 01-01-2021 13:07 u »
Hoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2021 gewenst.
Ik heb een vraagje aangaande de inkbird ITC-310T-B. Volgens velen een prima apparaat. Er is wel wat minimum kennis vereist om het in te stellen en te calibreren.
De gebruiksaanwijzing is in het Engels, en mijn Engels is niet zo goed. Het gebruik van een vertaalrobot levert vaak onbegrijpelijke zinnen op.
Om zeker geen fouten te maken  is Nederlands dus voor mij een must.
Wat ik nu wou vragen is of er iemand is die deze handleiding in het Nederlands heeft. Inkbird zelf en google kunnen mij niet helpen.
Alvast bij voorbaat dank aan diegenen die mij kan helpen.

Groetjes
Herwig

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline André de Laat

• Super lid
  • Land: nl
Re: inkbird itc-310t-b
« Reactie #1 Gepost op: 01-01-2021 13:42 u »
Hoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2010 gewenst.
Ik heb een vraagje aangaande de inkbird ITC-310T-B. Volgens velen een prima apparaat. Er is wel wat minimum kennis vereist om het in te stellen en te calibreren.
De gebruiksaanwijzing is in het Engels, en mijn Engels is niet zo goed. Het gebruik van een vertaalrobot levert vaak onbegrijpelijke zinnen op.
Om zeker geen fouten te maken  is Nederlands dus voor mij een must.
Wat ik nu wou vragen is of er iemand is die deze handleiding in het Nederlands heeft. Inkbird zelf en google kunnen mij niet helpen.
Alvast bij voorbaat dank aan diegenen die mij kan helpen.

Groetjes
Herwig

Google translate eens geprobeerd?

Offline D.R.K.

• Senior lid
  • Als de kat van huis is brouwen we bier
« Reactie #2 Gepost op: 01-01-2021 14:11 u »
Hoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2010 gewenst.

Je hebt nog 9 jaar voordat je gaat beginnen met brouwen, tijd zat om te vertalen denk ik :nut: :proost:

Offline Arjen1969

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 01-01-2021 14:12 u »
Dit is een NL handleiding van de 310-T. Geen idee of je daar iets aan hebt maar volgens mij zou je hier toch mee op weg moeten kunnen.

https://www.docdroid.net/U0hv0VZ/0161026-inkbird-itc-310t-b-temperatuurregelaar-man-enennl-pdf#page=2

Tags: