Overige > Etiketten van amateurbrouwers

A Thousand Leaves Brewery etiketten

<< < (3/3)

Stefan R.:

--- Citaat van: ramon86 op 14-06-2021  09:45 u ---In dit geval lijkt het me een Memoji (3D-avatar die je bij Apple kan maken).

--- Einde van citaat ---
Klopt, een memoji van apple. Kadootje van mijn dochter ze heeft mijn hoofdje goed weten na te bootsen. Abonnement kost al genoeg daar kan ze best wat voor terug doen.

Stefan R.:

--- Citaat van: Jacques op 13-06-2021  21:05 u ---Heb je al gekeken naar GIMP? Daar kun je heel veel mee. Het is een open source programma. Het nadeel is dat je veel tijd moet steken in het leren van het proramma.
Niet gratis maar niet al te duur is Corel PaintShop. Dat is een handig programma. Op Youtube vind je veel filmpjes met tips en trics.

--- Einde van citaat ---
Paintshop pro was de voorloper van Corelpaint hiermee kwam er ook een eind aan de gratis versie.
Er is nog steeds een hele community online met cursussen en tutorials. Maar het vergt wel even uitproberen. Heb je het een beetje onder de knie is het een leuke bezigheid.

Rinus:

--- Citaat van: Stefan R. op 14-06-2021  20:23 u ---Paintshop pro was de voorloper van Corelpaint hiermee kwam er ook een eind aan de gratis versie.
Er is nog steeds een hele community online met cursussen en tutorials. Maar het vergt wel even uitproberen. Heb je het een beetje onder de knie is het een leuke bezigheid.

--- Einde van citaat ---
Ik gebruik af en toe Inkscape, meestal voor laser snijden, heel wat anders dus. Zal ook nog eens verder kijken, maar eerste een memoji maken, leuk!

Stefan R.:

--- Citaat van: Rinus op 15-06-2021  09:16 u ---Ik gebruik af en toe Inkscape, meestal voor laser snijden, heel wat anders dus. Zal ook nog eens verder kijken, maar eerste een memoji maken, leuk!

--- Einde van citaat ---
Inkscape schijnt ook heel veel mee te kunnen. Veel succes

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie