Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: SBI Homebrew in Veghel  (gelezen 1276 keer)

Offline Noordzij_1

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Maisch, kook, gist, repeat.
SBI Homebrew in Veghel
« Gepost op: 23-12-2020 21:23 u »
Ik hoop dat ik mij aan de regels van dit forum houd  :police:, want deze kon ik vreemd genoeg niet vinden in de zoekfunctie?

Maar zoekend naar Mosaic hop kwam ik SBI tegen en wat bleek daar hadden ze nog ongeveer 100 andere soorten hop.
Idem met mout en gist, kortom een klein walhalla voor de thuisbrouwer.

En dat is dus ook waar ze -zo te zien- sinds kort ook aan leveren; de thuisbrouwer.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Heyudude

• Dionysos
  • Senior lid
  • Brood is graan wat geen bier mocht worden!
Re: SBI Homebrew in Veghel.
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2020 21:28 u »
Heb de aankondiging al eens zien langskomen en ben er al wezen shoppen. Mooi assortiment en prijzen

Ze hadden toen wel alleen Fermentis gisten, wel veel hop en mout soorten die ik zo niet overal zie

Aanrader dus wat mij betreft

Offline André de Laat

• Super lid
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2020 22:20 u »
Die winkel is nog helemaal nieuw. Leuk voor de concurrentie, maar ik hou het bij mijn ouwe vertrouwde leverancier.

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
    • Brouwerij d'n Aalscholver
« Reactie #3 Gepost op: 23-12-2020 22:48 u »
Zal er eens kijken want op de website word ik niet veel wijzer van de prijzen en of het überhaupt op voorraad is. Vooralsnog lijkt het mij met name interessant voor de grotere brouwers

Ben benieuwd

Gr. Jeroen

Offline Heuvinger brouwerij

• Super lid
  • Avangard malz, CML yeast, Noord-Nederlandse hop
« Reactie #4 Gepost op: 23-12-2020 23:38 u »
Mooi assortiment en prijzen
Ik zie dat ze pompelmoesschillen aanbieden, naast citroen en sinaasappelschillen.
Ik experimenteer graag met citrusschillen in mijn bieren.
Limoenschil lijkt mij ook wel wat!

Offline Heyudude

• Dionysos
  • Senior lid
  • Brood is graan wat geen bier mocht worden!
Re: SBI Homebrew in Veghel
« Reactie #5 Gepost op: 23-12-2020 23:49 u »
Die winkel is nog helemaal nieuw. Leuk voor de concurrentie, maar ik hou het bij mijn ouwe vertrouwde leverancier.
Mee eens voor de meeste spullen kom ik in Ittervoort

Maar voor de speciale zaken zoals de smaakjes en de hoppen die ze niet overal hebben lijkt me dat een goede aanvulling

https://www.sbi4homebrew.com/ is de site

En de standaard leverancier is
https://www.brouwstore.nl/

Vergeijkend site onderzoek mag best eerijke reclame

Offline André de Laat

• Super lid
« Reactie #6 Gepost op: 24-12-2020 00:06 u »
Ik zie dat ze pompelmoesschillen aanbieden, naast citroen en sinasappelschillen.
Ik experimenteer graag met citrus schillen im mijn bieren.
Limoenschil lijkt mij ook wel wat!

Ze hebben inderdaad een mooi assortiment. Volgende keer tóch daar eens shoppen.

André.

Offline Noordzij_1

• Junior lid
  • **
  • Maisch, kook, gist, repeat.
« Reactie #7 Gepost op: 24-12-2020 00:16 u »
Zal er eens kijken want op de website word ik niet veel wijzer van de prijzen en of het überhaupt op voorraad is. Vooralsnog lijkt het mij met name interessant voor de grotere brouwers

Ben benieuwd

Gr. Jeroen

Ik heb voor 20 euro incl verzendkosten; 200 g Mosaic hoppellets en 1 zakje gist op laten sturen.
(omdat ik halverwege 1 blikje gister de plotselinge drang had Kees Mosaic na te brouwen)
Veel kleinschaliger kan bijna niet zou ik zeggen...

En wat betreft op voorraad of niet staat redelijk duidelijk met een groen vinkje of rood kruisje bij het product ?

Offline Jeroen76

• Super lid
« Reactie #8 Gepost op: 24-12-2020 00:37 u »
Ik heb voor 20 euro incl verzendkosten; 200 gr Mosaic hoppellets en 1 zakje gist op laten sturen.
(omdat ik halverwege 1 blikje gister de plotselinge drang had Kees Mosaic na te brouwen)
Veel kleinschaliger kan bijna niet zou ik zeggen...

En wat betreft op voorraad of niet staat redelijk duidelijk met een groen vinkje of rood kruisje bij het product ?
Dat is inderdaad helder, rij er dagelijks langs dus ga zeker een keer kijken

Gr. Jeroen

Offline Bvk1983

• Vol lid
« Reactie #9 Gepost op: 24-12-2020 10:22 u »
Ik heb er laatst een bestelling gedaan van wat mout en een aantal hoppen. Prijzen zijn prima in orde. Gezien het gewicht (50 kg) wilde ik graag afhalen i.p.v. laten verzenden met flinke verzendkosten. Afhalen is alleen op afspraak, voor mij geen probleem maar gezien ze dat het liefst op het eind van de dag plannen kan ik me voorstellen dat dat niet bij iedereen goed uit komt. Al met al was ik dik tevreden. Later nog een extra hopbestelling gedaan en die was netjes de volgende dag binnen.

Offline Jeroen76

• Super lid
« Reactie #10 Gepost op: 24-12-2020 12:39 u »
Aaah dus geen echte winkel? Goed te horen voordat ik er voor niets voor de deur sta.

Gr. Jeroen

Offline Bvk1983

• Vol lid
« Reactie #11 Gepost op: 24-12-2020 13:19 u »
Aaah dus geen echte winkel? Goed te horen voordat ik er voor niets voor de deur sta.

Gr. Jeroen

Nee het is eigenlijk een B2B leverancier die er nu ook levering aan consumenten bij doet. Ze zijn in principe ingericht op verzenden maar als je het liever ophaalt kan dat, wel op afspraak. Je kunt inderdaad niet zoals bij sommige andere winkels even rondneuzen.

Offline Sjoerd

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #12 Gepost op: 25-12-2020 10:50 u »
Vorige week voor de eerste keer hier besteld, super en een stuk goedkoper. Alleen een beetje beperkt in gistsoorten

Offline andizer

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • Hopblog.nl
« Reactie #13 Gepost op: 07-02-2021 20:41 u »
Afgelopen week hier voor het eerst besteld. Gewoon netjes en snel geleverd. Ik had wat later in de avond besteld, maar had het twee dagen later al in huis. Prima prijzen en redelijk assortiment. Ik verwacht dat ik vaker op de site van SBI ga neerstrijken :)

Tags: