Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Waar mini-casks Engel bier te koop voor kerstmis

Gestart door pascoa, 22-11-2020 22:19 u

Vorige topic - Volgende topic

pascoa

Ik heb enkele jaren in Engeland gewoond en heb geleerd te genieten van de Engelse Ales en bitters. Deze zijn in Nederland bijna niet te krijgen, je wordt vaak afgescheept met die vermaledijde IPA en die vind ik echt niet lekker).

Nu heb ik gezien dat ze in Engeland tegenwoordig mini-casks verkopen (dit is voorzover ik weet zeker voor Engels bier nog beter dan een fles, omdat het bier echt nog levend wordt gehouden). Engelse verkopers zijn niet heel happig op internationaal verzenden, maar misschien zijn er Nederlandse brouwers die Engelse bitters brouwen en dus zoiets zouden kunen regelen voor Kerstmis. Ik vermoed van niet, maar wie niet waagt die niet wint, dus ik vraag het even.

tdp

Recentelijk bij Pakhuis Twente geweest, 1500+ bieren in het assortiment, maar de enige 2 bitters (of wat in de buurt komt) die ik kon vinden was Hopgoblin en Old Speckled Hen...
Ik brouw ze dus zelf. Weet niet waar in Nederland je woont, maar je bent welkom om wat te komen proeven ;)

V.w.b. die casks; geen idee of je die in Nederland kunt krijgen, lijkt me niet.

pascoa

Dankjewel! Ik zit helaas in Brabant, dus dat is wel een eindje. Maar, wel inmiddels een brouwer gevonden die internationaal verstuurd! Moor Beer https://www.moorbeer.co.uk/ stuurt volgende week 2 mini casks Well Good 4.2% Classic Bitter door! Ik laat nog wel weten of het wat is!

tdp

Citaat van: pascoa op 23-11-2020  21:48 uDankjewel! Ik zit helaas in Brabant, dus dat is wel een eindje. Maar, wel inmiddels een brouwer gevonden die internationaal verstuurd! Moor Beer https://www.moorbeer.co.uk/ stuurt volgende week 2 mini casks Well Good 4.2% Classic Bitter door! Ik laat nog wel weten of het wat is!

Graag! Er gaat niets boven een goede Bitter!

Trapkast

Precies dit probleem is de reden dat we begonnen zijn met zelf brouwen...  :proost:
Inmiddels compleet met Britse beer engine/handpomp (ipv tap) welke we aan kunnen sluiten op onze sodakegs  :brouwen:

Vergelijkbare Topics (7)

13136

Reacties: 18
Gelezen: 5484

6085

Reacties: 11
Gelezen: 4853

29-04-2007 16:32 u
door oranjeboombiertje
37892

Reacties: 8
Gelezen: 2378

28998

Reacties: 5
Gelezen: 3077

18-08-2015 12:29 u
door homoeccentricus
21489

Gestart door wjanssen47

Reacties: 13
Gelezen: 5414

15918

Reacties: 6
Gelezen: 1752

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.