Tournée Genérale

Gestart door DirkA, 14-12-2020 23:10 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DirkA

Beste bierliefhebbers en hobbybrouwers,
Mijn zoon volgt een cursus zythologie in avondschool.  Ooit heeft hij flarden gezien van Tournée Générale met Ray Cokes en Jean Blaute en hij zou ze graag volledig bekijken.  De DVD's zijn echter nergens meer te vinden.  Is er nog iemand die ze heeft en wil uitlenen, verkopen of uploaden?  Het is énkel voor privégebruik.  Zeg maar wat je wilt voor de moeite!
Beste groeten,
Dirk

André de Laat

Citaat van: DirkA op 14-12-2020  23:10 uBeste Bierliefhebbers en Hobbybrouwers,
Mijn zoon volgt een cursus zythologie in avondschool.  Ooit heeft hij flarden gezien van Tournée Générale met Ray Cokes en Jean Blaute en hij zou ze graag volledig bekijken.  De DVD's zijn echter nergens meer te vinden.  Is er nog iemand die ze heeft en wil uitlenen, verkopen of uploaden?  Het is énkel voor privégebruik.  Zeg maar wat je wilt voor de moeite!
Beste groeten,
Dirk

Hier misschien? https://www.youtube.com/results?search_query=tourn%C3%A9e+g%C3%A9n%C3%A9rale+afleveringen

PS: lees even je mail.

Pieter1954

Ik heb zojuist nog heel seizoen 2 en 3 kunnen downloaden via Spotnet.
Echt weer genieten, hilarisch en toch informatief.

Heuvinger brouwerij

Hmm, ff kijken op www.nzbserver.com

Ach, laat maar het staat er bijna 8 jaar.

Pieter1954

Citaat van: Heuvinger brouwerij op 10-02-2021  19:47 uHmm, ff kijken op www.nzbserver.com

Ach, laat maar het staat er bijna 8 jaar.

Ja, maar het blijft leuk.
Wij waren in 2019 op vakantie vlakbij Poperinge (op kruipafstand van de sint Sixtus abdij). We hebben heel veel brouwerijen gezien en hun producten geproefd. De brouwerij van Westvleteren heb ik mbv een insider ook kunnen bezoeken. Ik heb nog 2 kratjes 12 staan van dat jaar. Vanavond weer eentje uit 2018 proeven.
Heel veel van die locaties van Tournee Generale komen weer bekend voor en lonken ook weer.

Jan de Graaff

 
Citaat van: Pieter1954 op 10-02-2021  20:40 u
Citaat van: Heuvinger brouwerij op 10-02-2021  19:47 uHmm, ff kijken op www.nzbserver.com

Ach, laat maar het staat er bijna 8 jaar.
Ja, maar het blijft leuk.
Wij waren in 2019 op vakantie vlakbij Poperinge (op kruipafstand van de sint Sixtus abdij). We hebben heel veel brouwerijen gezien en hun producten geproefd. De brouwerij van Westvleteren heb ik mbv een insider ook kunnen bezoeken. Ik heb nog 2 kratjes 12 staan van dat jaar. Vanavond weer eentje uit 2018 proeven.
Heel veel van die locaties van Tournee Generale komen weer bekend voor en lonken ook weer.
Ik denk dat hij bedoeld dat zijn newsgroupserver niet zo'n lange retentietijd heeft en de serie dus niet kan downloaden. De server waarop ik kan gaat ook niet zo ver terug.
Wel jammer, want ik ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.

lier

Inderdaad jammer vroeger was de hele serie terug te kijken op YouTube en de eerste serie was het beste, nu inderdaad nergens meer te vinden

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.