Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tournée Genérale  (gelezen 1993 keer)

Offline DirkA

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Tournée Genérale
« Gepost op: 14-12-2020 23:10 u »
Beste bierliefhebbers en hobbybrouwers,
Mijn zoon volgt een cursus zythologie in avondschool.  Ooit heeft hij flarden gezien van Tournée Générale met Ray Cokes en Jean Blaute en hij zou ze graag volledig bekijken.  De DVD's zijn echter nergens meer te vinden.  Is er nog iemand die ze heeft en wil uitlenen, verkopen of uploaden?  Het is énkel voor privégebruik.  Zeg maar wat je wilt voor de moeite!
Beste groeten,
Dirk

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline André de Laat

• Super lid
  • Land: nl
Re: Tournée Genérale
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2020 23:14 u »
Beste Bierliefhebbers en Hobbybrouwers,
Mijn zoon volgt een cursus zythologie in avondschool.  Ooit heeft hij flarden gezien van Tournée Générale met Ray Cokes en Jean Blaute en hij zou ze graag volledig bekijken.  De DVD's zijn echter nergens meer te vinden.  Is er nog iemand die ze heeft en wil uitlenen, verkopen of uploaden?  Het is énkel voor privégebruik.  Zeg maar wat je wilt voor de moeite!
Beste groeten,
Dirk

Hier misschien? https://www.youtube.com/results?search_query=tourn%C3%A9e+g%C3%A9n%C3%A9rale+afleveringen

PS: lees even je mail.

Offline Pieter1954

• Senior lid
  • Jullie zijn mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2021 18:24 u »
Ik heb zojuist nog heel seizoen 2 en 3 kunnen downloaden via Spotnet.
Echt weer genieten, hilarisch en toch informatief.

Offline Heuvinger brouwerij

• Super lid
  • Avangard malz, CML yeast, Hoppecruyt hop
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2021 19:47 u »
Hmm, ff kijken op www.nzbserver.com

Ach, laat maar het staat er bijna 8 jaar.

Offline Pieter1954

• Senior lid
  • Jullie zijn mijn informatiebron
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2021 20:40 u »

Ja, maar het blijft leuk.
Wij waren in 2019 op vakantie vlakbij Poperinge (op kruipafstand van de sint Sixtus abdij). We hebben heel veel brouwerijen gezien en hun producten geproefd. De brouwerij van Westvleteren heb ik mbv een insider ook kunnen bezoeken. Ik heb nog 2 kratjes 12 staan van dat jaar. Vanavond weer eentje uit 2018 proeven.
Heel veel van die locaties van Tournee Generale komen weer bekend voor en lonken ook weer.

Offline JanDeGraaff

• Super lid
  • Bier is het antwoord. Ben alleen ff de vraag kwijt
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2021 20:59 u »

Ja, maar het blijft leuk.
Wij waren in 2019 op vakantie vlakbij Poperinge (op kruipafstand van de sint Sixtus abdij). We hebben heel veel brouwerijen gezien en hun producten geproefd. De brouwerij van Westvleteren heb ik mbv een insider ook kunnen bezoeken. Ik heb nog 2 kratjes 12 staan van dat jaar. Vanavond weer eentje uit 2018 proeven.
Heel veel van die locaties van Tournee Generale komen weer bekend voor en lonken ook weer.
Ik denk dat hij bedoeld dat zijn newsgroupserver niet zo'n lange retentietijd heeft en de serie dus niet kan downloaden. De server waarop ik kan gaat ook niet zo ver terug.
Wel jammer, want ik ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.

Offline lier

• Super lid
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2021 23:32 u »
Inderdaad jammer vroeger was de hele serie terug te kijken op YouTube en de eerste serie was het beste, nu inderdaad nergens meer te vinden

Tags: