Groepsaankoop tetrahop

Gestart door Enos, 12-12-2020 20:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LAM

Citaat van: Kristof.Anthonis op 29-12-2020  16:01 uHoe ver staat het hiermee ondertussen? :-)
Hallo Kristof,
We wachten nog heel even op wat meer reacties. Het gaat in ieder geval de goede kant op! Nog ongeveer 15 flesjes volgens mij en dan kan de distributie gaan beginnen. Hopelijk wordt dit snel bereikt en kunnen we het snel voor onze biertjes gaan gebruiken.

Enos

Citaat van: Kristof.Anthonis op 29-12-2020  16:01 uHoe ver staat het hiermee ondertussen? :-)
We zitten nu op 24 flesjes dat is incl mijzelf.
Dat is nog niet genoeg helaas.
Maar ik kan natuurlijk 40 ml flesjes maken, maar dan krijgt iedereen het dubbele en ik weet nu nog niet of ze dat wel willen. Want de meeste bestelden er 2  dat is n.l ook 40 ml. Je hebt dan nu 80 ml 
De prijs per flesje is dan 6 euro en de verzending wordt dan 5 euro per doosje. Deze flesjes passen niet door de brievenbus dus moet het via pakketdienst.
1 Flesje wordt dan 11 euro
2 flesjes wordt dan 17 euro
Ik wacht nog tot half januari en als ik dan nog niet genoeg heb vraag ik aan de mensen die besteld hebben wat zij er van vinden.

Timdehart

Doe mij ook maar 2 flesjes

Pim

En maak er voor mij ook maar twee van ipv een  :groots:

Sander83

Goed idee, voor mij ook graag 2 flesjes.

jazon1963

Voor mij mag je er ook 2 van maken!

peter

2 flesjes van 40 cl. ipv. 20cl. is ook OK. voor mij.
gr. Peter

Brouwerij KOR

Voor mij ook 2 x 40 dan :)

Enos

Ik heb de tetrahop besteld, nu afwachten wanneer ik het binnen heb.
De verzending is namelijk vanuit de U.K.
De flesjes komen uit Nederland dus dat zal wel snel gaan.
Als ik ze klaar heb voor verzending zal ik ieder een p.m sturen voor verdere afhandeling.

Mvg  Enos

Pim

Citaat van: Enos op 11-01-2021  19:38 uIk heb de tetrahop besteld, nu afwachten wanneer ik het binnen heb.
De verzending is namelijk vanuit de U.K.
De flesjes komen uit Nederland dus dat zal wel snel gaan.
Als ik ze klaar heb voor verzending zal ik ieder een p.m sturen voor verdere afhandeling.

Mvg  Enos
En weer een forum-lid die schathemeltje rijk gaat worden van een groepsaankoop  8) >:D

Nee hoor... geintje.  Top gedaan Enos  :groots: :groots:  Goeie actie

Wolter

Is er nog ruimte om voor 2 flesjes in aanmerking te komen of zien jullie al vol met deze aankoop?

Martijn0172

Ik heb niet meer gereageerd op je voorstel wat betreft grotere flesjes, maar voor mij prima. Ik sta nog steeds bij jou als gegadigde?

LAM

Citaat van: Martijn0172 op 11-01-2021  22:41 uIk heb niet meer gereageerd op je voorstel wat betreft grotere flesjes, maar voor mij prima. Ik sta nog steeds bij jou als gegadigde?

Iedereen die gereageerd heeft in dit topic staat als gegadigde. Hopelijk komt het tetragoud snel aan en kan de distributie snel op gang komen. Je zult nog van Enos horen als je al eerder hebt gereageerd.

Groetjes LAM

gende

Noteer mij ook voor 2 x 20 ml

Enos

Hallo allemaal

De inschrijving is bij deze gesloten.
Ik heb genoeg om een het te verdelen.

Bedankt

Enos

Emile

Goed nieuws dus. En Enos alvast hartelijk dank voor de moeite die je gedaan hebt om het allemaal te regelen, ik vind het een prima actie!

Enos

Citaat van: Emile op 14-01-2021  13:38 uGoed nieuws dus. En Enos alvast hartelijk dank voor de moeite die je gedaan hebt om het allemaal te regelen, ik vind het een prima actie!

Bedankt

Ja nu wachten totdat ik  het binnen heb en kan verdelen, ik hoop dat het snel komt.

Emile

Tetrahop kwam vandaag binnen, zeer goed en zorgvuldig verpakt, goede beschrijving erbij en in leuk flesje! Enos, hartelijk dank!

Dirtbag

Citaat van: Emile op 29-01-2021  14:41 uTetrahop kwam vandaag binnen, zeer goed en zorgvuldig verpakt, goede beschrijving erbij en in leuk flesje! Enos, hartelijk dank!

Bijna woordelijk wat ik ook al wilde plaatsen.

:)

db

Pim

Zojuist werd het tetrahop-vaccin afgeleverd. Meteen mijn schoonmoeder mee gevaccineerd en ze keek nogal verbitterd  :nut: :weetniet:

Bedankt voor de keurige afhandeling Henry!
Groet...  Pim

peter

Tetrahop  vandaag binnen gekregen, zeer goed verpakt samen met een goede beschrijving! Hartelijk bedankt Henry!

Gr.Peter

jazon1963

Tetrahop hier ook, ondanks mijn late reactie, binnen gekregen.

Mijn dank is groot!
Jaap

LAM

Ontzettend bedankt! Ik heb 'm binnen! Of ik het hele flesje op krijg is nog de vraag maar het experimenteren kan beginnen!
Thanks!

Jacques

Citaat van: LAM op 29-01-2021  23:13 uOntzettend bedankt! Ik heb 'm binnen! Of ik het hele flesje op krijg is nog de vraag maar het experimenteren kan beginnen!

Wees zuinig met doseren. Als je er veel van gebruikt krijg je onnatuurlijk schuim en heb je moeite bij het inschenken ondanks dat het koolzuurgehalte niet te hoog is.

rfrins

Ik heb hem ook binnen en vrijdag gelijk een brouwsel gebrouwen (NEIPA).
Ik heb de bitterhop weggelaten over 2 weken zoiets verwacht ik te gaan bottelen met de tetrahop. Hou jullie op de hoogte.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.