Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Leuke actie voor bieretiketten  (gelezen 1166 keer)

Offline LAM

• Senior lid
  • Land: nl
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
Leuke actie voor bieretiketten
« Gepost op: 23-11-2020 09:48 u »
Goedemorgen medebrouwers!
Vandaag heb ik een aantal watervaste stickers besteld als etiketten op mijn bierflesjes. Dan kan ik ze opnieuw gebruiken en hoef je niet elke keer nieuwe etiketten te printen.
Deze week is er een leuke actie op de site van Avery (ik ben overigens op geen enkele manier verbonden met dit bedrijf). Als je de actiecode BLACK15 invult krijg je 15% korting op je bestelling. Altijd leuk meegenomen als je etiketten wilt bestellen (volgens mij is avery al een van de goedkopere leveranciers). Haal er je voordeel uit!
Groetjes LAM

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Leuke actie voor bieretiketten
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2020 22:32 u »
Bedankt voor het delen van deze kortingscode.

Tags: