Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Waar mini-casks Engel bier te koop voor kerstmis  (gelezen 1465 keer)

Offline pascoa

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: england
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Waar mini-casks Engel bier te koop voor kerstmis
« Gepost op: 22-11-2020 22:19 u »
Ik heb enkele jaren in Engeland gewoond en heb geleerd te genieten van de Engelse Ales en bitters. Deze zijn in Nederland bijna niet te krijgen, je wordt vaak afgescheept met die vermaledijde IPA en die vind ik echt niet lekker).

Nu heb ik gezien dat ze in Engeland tegenwoordig mini-casks verkopen (dit is voorzover ik weet zeker voor Engels bier nog beter dan een fles, omdat het bier echt nog levend wordt gehouden). Engelse verkopers zijn niet heel happig op internationaal verzenden, maar misschien zijn er Nederlandse brouwers die Engelse bitters brouwen en dus zoiets zouden kunen regelen voor Kerstmis. Ik vermoed van niet, maar wie niet waagt die niet wint, dus ik vraag het even.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Waar mini-casks Engel bier te koop voor kerstmis
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2020 08:04 u »
Recentelijk bij Pakhuis Twente geweest, 1500+ bieren in het assortiment, maar de enige 2 bitters (of wat in de buurt komt) die ik kon vinden was Hopgoblin en Old Speckled Hen...
Ik brouw ze dus zelf. Weet niet waar in Nederland je woont, maar je bent welkom om wat te komen proeven ;)

V.w.b. die casks; geen idee of je die in Nederland kunt krijgen, lijkt me niet.

Offline pascoa

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: england
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2020 21:48 u »
Dankjewel! Ik zit helaas in Brabant, dus dat is wel een eindje. Maar, wel inmiddels een brouwer gevonden die internationaal verstuurd! Moor Beer https://www.moorbeer.co.uk/ stuurt volgende week 2 mini casks Well Good 4.2% Classic Bitter door! Ik laat nog wel weten of het wat is!

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #3 Gepost op: 24-11-2020 07:50 u »
Dankjewel! Ik zit helaas in Brabant, dus dat is wel een eindje. Maar, wel inmiddels een brouwer gevonden die internationaal verstuurd! Moor Beer https://www.moorbeer.co.uk/ stuurt volgende week 2 mini casks Well Good 4.2% Classic Bitter door! Ik laat nog wel weten of het wat is!

Graag! Er gaat niets boven een goede Bitter!

Offline Trapkast

• Vol lid
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
« Reactie #4 Gepost op: 18-06-2021 16:29 u »
Precies dit probleem is de reden dat we begonnen zijn met zelf brouwen...  :proost:
Inmiddels compleet met Britse beer engine/handpomp (ipv tap) welke we aan kunnen sluiten op onze sodakegs  :brouwen:

Tags: