Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Barretje groet u allen  (gelezen 336 keer)

Offline Barretje

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Barretje groet u allen
« Gepost op: 20-11-2020 23:23 u »
Dag allen, hier een berichtje vanuit Aalsmeer (Noord-Holland). Als beginnend hobbybrouwer ben ik op zoek naar allerlei informatie die mij verder kan helpen helpen gedurende mijn reis. Ik brouw samen met twee bevriende buurmannen en heb gelukkig ook wat hulp van een ervaren hobbybrouwer die ik ken via werk. Neemt niet weg dat de eerste twee batches best een uitdaging waren, maar daar hebben we natuurlijk veel van geleerd. Zelf ben ik een groot IPA liefhebber, dus de komende brouwsels zullen ongetwijfeld in die hoek zitten. Tot snel! Barretje.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Re: Barretje groet u allen
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2020 00:44 u »
Van harte welkom Barretje!

Altijd leuk om met anderen te brouwen, ik brouw zelf met mijn beste vriend. Elke keer weer een feestje.

Gr. Jeroen

Offline Heyudude

• Dionysos
  • Vol lid
  • Brood is graan wat geen bier mocht worden!
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2020 05:54 u »
Welkom veel plezier met samen brouwen en drinken!

Offline D.R.K.

• Vol lid
  • Als de kat van huis is brouwen we bier
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2020 09:26 u »
Welkom op het forum en veel plezier met de "nieuwe" hobby!

:proost:

Tags: