Hallo allemaal

Gestart door jimb, 21-04-2006 22:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jimb

Aangenaam allemaal,

Net aangelogd als nieuw lid op dit forum. Ik ben nog maar pas gestart met zelf brouwen uit persoonlijke interesse en voor de smaak natuurlijk.
Ik heb nu 3 brouwsels die staan na te gisten in de kelder en mag binnen 5 weken mijn eerste brouwsel openen en proeven !
Het zijn voor 't ogenblik nog brouwkits van Brouwland maar daar gaat verandering in komen. In september gaan we het iets degeijker aanpakken. Hier in de buurt (Brussel) is een school die een 2 jarige cursus brouwen in het gamma avond onderwijs heeft. Ik heb reeds veel opgestoken op deze site en ben zinnens om in de toekomst (na het eerste jaar) ook een HERMS te bouwen. Nog even geduld dus.... Verder : ik ben 32 jaar en woon in Anderlecht (jaja, die van de voetbal maar dat zegt me niet veel).

Groeten allemaal en misschien lopen we mekaar tegen 't lijf te Brouwland.

Jim

MO

Jim,
welkom op het forum. Weer iemand uit Belgiƫ erbij, het Nederlandse taalgebied blijft ruim vertegenwoordigd.

Een HERMS is het mooiste wat er is voor thuisbrouwers. Er staan veel voorbeelden op de site. Ik hoop dat je de zoekfunctie en onderstaande samenvattende onderwerpen al hebt gelezen, dan moet je toch een heel eind komen. EN verder: gewoon alle vragen stellen!

Apparatuur

Brouwproces

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.