Voorstellen! Mike

Gestart door Mike94, 22-10-2020 20:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike94

Goedenavond allen,

Ik ben mike ben 25 jaar en ben sinds kort bezig met brouwen. Echter heb ik nu gebrouwen in 30 L kunststof vaten van de Braumarkt met wat standaard pakketten.

Ik hoop volgende maand een Klarstein 30 L Brouwketel te gaan kopen en dan ook zelf te gaan maischen.


Heyudude

Welkom Mike!

Veel plezier hier en een leerzame tijd!
Goede keuze als ketel.

LaurensV

Welkom Mike!

Ik zou als ik jou was even de prijs van een Klarstein 30L goed in de gaten houden. Ik heb deze 2 a 3 weken geleden voor 314,99 gekocht en hij staat er nu voor 399. Prijzen schommelen als een malle!

Mike94

Oke doen jullie ook de gisting in deze ketel?

D.R.K.

Welkom op het forum en veel plezier met de nieuwe hobby! :biersmile:

Vergisting doe je over het algemeen in een ander vat die je luchtdicht kan afsluiten en een waterslot in kan plaatsen om de druk af te laten, vermoedelijk kan je die gebruiken die je bij je bouwpakket gebruikt hebt.

Succes met brouwen.

Mike94

Citaat van: D.R.K. op 31-10-2020  12:04 uWelkom op het forum en veel plezier met de nieuwe hobby! :biersmile:

Vergisting doe je over het algemeen in een ander vat die je luchtdicht kan afsluiten en een waterslot in kan plaatsen om de druk af te laten, vermoedelijk kan je die gebruiken die je bij je bouwpakket gebruikt hebt.

Succes met brouwen.

Aah oke helaas. Ja ik heb 3 30 Liter vaten kunststof staan van de Braumarkt.

Jeroen76

Van harte welkom Mike!

Met 3 van die gistvaten kun je heerlijk aan de slag dan. Pas op dat je er niet net zoin doorslaat als 85% van de andere leden hier... ;)

Gr. Jeroen


William

Welkom Mike,

Leuk dat je jezelf voorstelt en veel plezier met deze hobby.
Het forum gaat je vast helpen bij vragen.

William

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.