Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht Koelkast XXL  (gelezen 439 keer)

Offline Koen

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Gezocht Koelkast XXL
« Gepost op: 17-10-2020 23:19 u »
Hallo,

Ik ben op zoek naar een werkende koelkast om mijn Fastferment 14G in te zetten. De binnenruimte moet minimaal 48 x 48 cm zijn en 106 cm hoog dus dan zit je al snel aan een horeca model koelkast van 500 - 600 liter inhoud. Heb jij er een die, voor een leuk prijsje, weg mag of weet je een goed adres waar ze tweedehands te krijgen zijn dan hoor ik het graag.

Groeten,
Koen

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline André de Laat

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Gezocht Koelkast XXL
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2020 00:15 u »
Hou Marktplaats in de gaten!

Offline Lange1985

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2020 14:31 u »
Kijk bij je lokale keukenboer... bij ons in de buurt zit een gast die keukens renoveert, die had een hele berg aan allerlei oude keukenapparatuur thuis totdat hij genoeg had voor een containerlading. Ik had letterlijk een stuk of 10 koelkasten waar ik er gratis eentje uit kon uitzoeken  :proost:

Offline beun

• Senior lid
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2020 16:52 u »
ggm gastro, daar kost een nieuwe grote rvs koelkast € 600,00. ik heb ook een gebruikte gekocht via Markplaats maar dat viel uiteindelijk toch wat tegen. Heel veel poetsen en rubbers die versleten zijn en wie weet wat nog meer.
 Daarna toch maar 2 nieuwe en als het goed is de komende 20 jaar geen gedoe.
Wel ideaal die grote kasten. Ik gebruik ze in de zomer om de voorraad koel te bewaren en anders als vergistingskast

groet stefan

Offline Rob Q

• Vol lid
  • Onderzoeker
« Reactie #4 Gepost op: 18-10-2020 18:14 u »
ggm gastro, daar kost een nieuwe grote rvs koelkast € 600,00. ik heb ook een gebruikte gekocht via Markplaats maar dat viel uiteindelijk toch wat tegen. Heel veel poetsen en rubbers die versleten zijn en wie weet wat nog meer.
 Daarna toch maar 2 nieuwe en als het goed is de komende 20 jaar geen gedoe.
Wel ideaal die grote kasten. Ik gebruik ze in de zomer om de voorraad koel te bewaren en anders als vergistingskast

groet stefan

En kijk dan ook even naar het energieverbruik bij A++ en je bent veel goedkoper uit met een nieuwe dan met een gratis oudje. :proost:

Offline lier

• Super lid
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #5 Gepost op: 18-10-2020 18:19 u »
Ik weet niet hoeveel marge je hebt genomen bij je afmetingen maar ik heb een hoog model huis tuin en keuken koelkast die is binnenmaat 48 x 46 x 105 dus wellicht ook bij de consumenten koelkasten wat te vinden

Tags: