Ik ben Daan en brouw LAM

Gestart door LAM, 16-10-2020 22:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LAM

Hallo allemaal,

Ik ben Daan en sinds de "Coronaverveling" toe brak ben ik begonnen met het brouwen van mijn eigen biertjes die ik LAM genoemd heb. Ik ben 20 jaar en inmiddels zit ik in mijn tweede jaar van de studie Biology aan de Radboud Universiteit.

Afgelopen tijd heb ik een hoop geleerd via dit forum en het werd toch maar eens tijd om ook een account aan te maken.

Heyudude

Welkom Daan. Waar staat LAM voor behalve wat ik meteen denk?

LAM

Citaat van: Heyudude op 16-10-2020  22:17 uWelkom Daan. Waar staat LAM voor behalve wat ik meteen denk?

Haha het stomme is dat ik er verkeerdom over nagedacht heb. LAM betekent eigenlijk nog niks maar misschien dat er mede-brouwers zijn die een mooie woordcombinatie weten voor de afkorting LAM  :biersmile:

tdp

Hoi Daan,

welkom bij de club van hobbybrouwers! Als biologiestudent heb je waarschijnlijk op veel zaken al wel voorsprong qua kennis! Altijd welkom om deze kennis met ons te delen!

Lokaal, Ambachtelijk, Meesterlijk :)

Teun

LAM


Adbrouwt

Welkom Daan, LAM is prima zoals het lammetje en zoals daar is naar een avondje doorhalen dat je LAM bent. Dus de dubbele betekenis lijkt me meer dan voldoende.
Verder veel plezier met het brouwen en al het proeven wat eraan vast zit.
 :degroeten:

tdp

Citaat van: LAM op 17-10-2020  10:54 uWauw Teun! Die ga ik op mijn volgende druk etiketten zetten!

Haha, nice! Ben benieuwd, vooral hoe het smaakt ;)

Jeroen76

Van harte welkom Daan!

Wij (brouwerij d'n Aalscholver) hebben hetzelfde, je ziet zo'n vogel hier overal zitten maar heeft verder niets qua betekenis op onze brouwerij maar het bekt wel lekker.

En je: Lust Altijd Meer!

Gr. Jeroen


Heuvinger brouwerij


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.