Nederlandstalige webinars van Fermentis over gedroogde gisten

Gestart door Brouwton, 06-10-2020 17:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

beermenke

Hoezo? De volgende staat op 28 oktober toch op de planning?

Pieter1954

En dan nog een heel aantal in november en december.

BrouwerijNozem


beermenke

Gelukkig kan ik beter brouwen dan links doorsturen.
Op vlaamshobbybrouwen.be staat de link voor elke sessie
Succes

BrouwerijNozem

Citaat van: beermenke op 16-10-2020  09:53 uGelukkig kan ik beter brouwen dan links doorsturen.
Op vlaamshobbybrouwen.be staat de link voor elke sessie
Succes

Thanks!

Voor de volledigheid hier kun je ze vinden: https://vlaamshobbybrouwforum.be/forum/index.php?thread/12015-fermentis-webinairs/

Jan de Graaff

Pieter1954 had in reactie #3 van dit draadje al een link naar de site van 't Wort Wat; daar staan ze ook allemaal.
Soms even vanaf het begin aandachtig lezen kan geen kwaad [emoji6]

Citaat van: Pieter1954 op 06-10-2020  22:01 uOp de site van Fermentis staan er nu pas 2 NL-talige, maar er zijn er meer.
Kijk hier maar op de site van 'T Wort Wat: https://www.twortwat.nl/nieuws.detail?name=nieuwflits--429--webinar-van-fermentis&type=256&page=/nieuwsflitsen&back=1

Roelof

Ik heb die van 14 oktober (Droge gist hydrateren of direct doseren in wort? Wat is het beste?) gemist, vergeten te registeren. Heeft iemand een oplossing zodat ik die alsnog kan terug kijken?
Trouwens een beetje raar dat je je elke keer opnieuw moet registeren, toch? :weetniet:

Fractus

Misschien kun je ze een mailtje sturen met de vraag of ze je toegang geven tot de eerdere webinars? Ik verwacht dat ze graag een zo groot mogelijk publiek bereiken dus het lijkt me dat er iets te regelen is. Zeker als je aangeeft dat je er te laat achter kwam en je voor komende webinars al hebt opgegeven

Jan de Graaff

Citaat van: Roelof op 21-10-2020  09:48 uIk heb die van 14 oktober (Droge gist hydrateren of direct doseren in wort? Wat is het beste?) gemist, vergeten te registeren. Heeft iemand een oplossing zodat ik die alsnog kan terug kijken?
Trouwens een beetje raar dat je je elke keer opnieuw moet registeren, toch? :weetniet:
Ik heb wel een link naar de gebruikte presentatie voor je, daar staat al heel veel in:
webinar-i-active-dry-yeast-the-easy-and-consistent-way-final.pdf
Erg verhelderend; een aanrader.

Op zich is het, in een professionele omgeving, logisch om je voor elke sessie te moeten registreren. Als bedrijf wil toch graag je nieuwe potentiƫle (grote) klanten kunnen ontdekken en je bestaande klantenset goed bedienen (dan is het slordig als iemand een sessie heeft bijgewoond, maar jij dat niet weet; relatie-management 101).
Dat dat registreren voor ons hobby-brouwers ogenschijnlijk weinig zin heeft, doet daar niet aan af. Toch kan Fermentis, door het registreren, ook aan ons extra service leveren (herinneringsemail vlak voor de start, emailtje als de opname klaar staat, etc.)

En daarbovenop kan het ook nog eens een voorwaarde zijn van het webinar systeem van Edudip dat Fermentis gebruikt.

MPee

Hopelijk werkt deze link voor 'Droge gist hydrateren of direct doseren in wort? Wat is het beste?':
https://www.edudip.com/en/webinar-recording/bdf7fd6b-388a-4c06-b048-d69841f5805f

Mvg,
MPee

Roelof

Citaat van: MPee op 21-10-2020  10:22 uHopelijk werkt deze link voor 'Droge gist hydrateren of direct doseren in wort? Wat is het beste?':
https://www.edudip.com/en/webinar-recording/bdf7fd6b-388a-4c06-b048-d69841f5805f

Mvg,
MPee
De link werkt wel maar mijn email adres wordt niet herkent.

Roelof

Citaat van: JanDeGraaff op 21-10-2020  10:19 uIk heb wel een link naar de gebruikte presentatie voor je, daar staat al heel veel in:
webinar-i-active-dry-yeast-the-easy-and-consistent-way-final.pdf
Erg verhelderend; een aanrader.

Op zich is het, in een professionele omgeving, logisch om je voor elke sessie te moeten registreren. Als bedrijf wil toch graag je nieuwe potentiƫle (grote) klanten kunnen ontdekken en je bestaande klantenset goed bedienen (dan is het slordig als iemand een sessie heeft bijgewoond, maar jij dat niet weet; relatie-management 101).
Dat dat registreren voor ons hobby-brouwers ogenschijnlijk weinig zin heeft, doet daar niet aan af. Toch kan Fermentis, door het registreren, ook aan ons extra service leveren (herinneringsemail vlak voor de start, emailtje als de opname klaar staat, etc.)

En daarbovenop kan het ook nog eens een voorwaarde zijn van het webinar systeem van Edudip dat Fermentis gebruikt.
Heb hem toch liever in het Nederlands. Maar evengoed bedankt .

Pieter1954

Citaat van: Roelof op 21-10-2020  11:24 uDe link werkt wel maar mijn email adres wordt niet herkent.

Dat komt omdat je niet geregistreerd bent. Als je iemands e-mailadres krijgt die wel geregistreerd is voor dat betreffende webinar werkt het wel.

Jan de Graaff

Citaat van: Roelof op 21-10-2020  11:25 uHeb hem toch liever in het Nederlands. Maar evengoed bedankt .
Ook in de Nederlandse webinars wordt deze Engelstalige presentatie gebruikt. Weliswaar voorzien van Nederlands commentaar, dat dan weer wel.

Roelof

De uitzending toch terug kunnen kijken, want iemand was zo vriendelijk om zijn emailadres ter beschikking te stellen.  :groots: Nogmaals dank hiervoor.

JanPieter

Hmmm, laatste webinar gemist (Invloed van fermentatiecondities op het smaakprofiel van bier.), terwijl ik me wel opgegeven had. Ik denk dan komt er wel een mailtje met de link naar de webinar.... Al wat er komt, een beoordeling, zonder de mogelijkheid van terugkijken. Schade... Iemand anders wel een link naar de webinar ontvangen?

Jan de Graaff

Citaat van: JanPieter op 30-10-2020  19:17 uHmmm, laatste webinar gemist (Invloed van fermentatiecondities op het smaakprofiel van bier.), terwijl ik me wel opgegeven had. Ik denk dan komt er wel een mailtje met de link naar de webinar.... Al wat er komt, een beoordeling, zonder de mogelijkheid van terugkijken. Schade... Iemand anders wel een link naar de webinar ontvangen?
Nee, ik ook niet. Ik denk dat de opname mislukt is..

JanPieter


beermenke

Citaat van: JanDeGraaff op 30-10-2020  20:18 uNee, ik ook niet. Ik denk dat de opname mislukt is..
Er zijn blijkbaar helaas geen opnames.
Jammer maar het is niet anders.
Zeer de moeite waard om de webinars te volgen, de komende dan😏

JanPieter

Ja, maar ik ben overdag aan het werk, dus kan bijna nooit direct aanhaken. Dat maakt het ingewikkeld. Wellicht komt er nog iets online te staan, en anders haak ik bij een Engelstalige aan.

Roelof

Je moet je voor elk webinar aanmelden, met je e-mailadres, dan krijg je een link toegestuurd en kun je tot aan januari terug kijken.
Aanmelden kun je via deze link.
https://www.twortwat.nl/nieuws.detail?name=nieuwflits--429--webinar-van-fermentis&type=256&page=/home&back=1
Ze gaan er wel heel uitgebreid op in.  De uitzendingen die geweest zijn kun je je niet meer voor aanmelden.

Roelof

Ik zie het probleem, ik kan die uitzending ook niet terug kijken. Zal inderdaad wel iets mis zijn gegaan. We zullen Gino volgende week wel even vragen.

Pieter1954

Citaat van: Roelof op 31-10-2020  10:48 uIk zie het probleem, ik kan die uitzending ook niet terug kijken. Zal inderdaad wel iets mis zijn gegaan. We zullen Gino volgende week wel even vragen.

Gino stuurt je verzoek door naar de ICT-afdeling die er op zijn beurt niets mee doet.

Kramer

Citaat van: Pieter1954 op 31-10-2020  14:30 uGino stuurt je verzoek door naar de ICT-afdeling die er op zijn beurt niets mee doet.

Ben bang dat ze er in dit geval weinig mee kunnen, tijdens het webinar stond wel 'recording' bovenaan maar kennelijk is de opname niet opgeslagen. Voor degene die qua tijd niet kunnen kan ik inderdaad de Engelse versies aanraden want het opnemen gaat wel vaker fout.

Gino gaf overigens aan dat ze de webinars niet openbaar online zetten omdat de inzichten continue veranderen en ze niet willen dat men oude versies bekijkt. Wel lijkt de bedoeling te zijn om weer een nieuwe run te doen als deze voorbij is dus misschien dat volgend jaar andere tijden gekozen kunnen worden of dat het voor sommigen dan beter haalbaar is.

Edit: ik heb trouwens van het laatste webinar 'Invloed van fermentatiecondities op het smaakprofiel van bier.' nog wel de Engelse versie 'Impact of fermentation conditions on the flavour profile of beer (DK, NO, FI)'.

Heyudude

Volgens mij waren er problemen met de opname, ik las het op een ander forum. Geen idee of dit deze of een vorige aflevering is...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.