Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Nederlandstalige webinars van Fermentis over gedroogde gisten

<< < (17/17)

Micha:
Ik heb er een aantal met interesse bekeken. Heel fijn dat ze allemaal beschikbaar gemaakt worden.  :groots:

Jacques:
Van het eerste webinar over gedroogde gist in zijn algemeenheid heb ik een artikel geschreven voor het clubblad van De Roerstok. Dit blad is net uit. Over een paar weken zal ik het artikel publiceren hier op het forum. Dat ik daar nog even mee wacht is om de lezers van het clubblad de primeur te gunnen.

Fractus:

--- Citaat van: Gino Baart op 10-03-2021  10:30 u ---Goed nieuws! Er werd besloten dat de webinars beschikbaar gemaakt worden op youtube! Wegens de pricacy wetgeving dienen de videos aangepast te worden (de namen deelnemers dienen onzichtbaar gemaakt te worden). Dat gaat de komende tijd gebeuren.

--- Einde van citaat ---

Klopt het dat alleen webinar online staat? Ik kan alle andere webinars niet vinden. Nummer twee trouwens gekeken, nuttige info!

Kramer:

--- Citaat van: Gino Baart op 10-03-2021  10:30 u ---Goed nieuws! Er werd besloten dat de webinars beschikbaar gemaakt worden op youtube! Wegens de pricacy wetgeving dienen de videos aangepast te worden (de namen deelnemers dienen onzichtbaar gemaakt te worden). Dat gaat de komende tijd gebeuren.

--- Einde van citaat ---

Goed nieuws, denk dat ze ook meer gedeeld zullen worden als het niet nodig is je aan te melden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie