Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Nederlandstalige webinars van Fermentis over gedroogde gisten

<< < (2/17) > >>

JanDeGraaff:
Ja, ze komen online als replay beschikbaar, las ik. Maar, je moet je dan wel voor de betreffende sessie hebben ingeschreven om terug te zien.

(En de Q&A wordt wat lastig... het 'A' gedeelte dan)

Brouwton:
Het was een boeiende presentatie vandaag. Nuttige inleiding over gistvermeerdering en metabolisme. Veel informatie over onderzoek van Fermentis zelf. Veel gegevens zijn ook te vinden als download vanaf de website en er is ook een Fermentis app (nog niet geprobeerd). Je kunt al inschrijven voor de volgende webinar met een paar muisklikken en je krijgt een uur van te voren een mailtje ter herinnering.

DLB:

--- Citaat van: JanDeGraaff op 07-10-2020  08:53 u ---Ja, ze komen online als replay beschikbaar, las ik. Maar, je moet je dan wel voor de betreffende sessie hebben ingeschreven om terug te zien.

(En de Q&A wordt wat lastig... het 'A' gedeelte dan)

--- Einde van citaat ---

Dat is mooi. Heb me voor alle seminars ingeschreven nadat mij was verteld dat ik het achteraf kon kijken. 15:00 is voor mij geen gelukkige tijd.
Het staat er nu nog niet op geloof ik, maar dat zal ook wel even wat tijd kosten. Lijkt me wel erg interessant namelijk.

JanDeGraaff:

--- Citaat van: DLB op 07-10-2020  20:28 u ---Dat is mooi. Heb me voor alle seminars ingeschreven nadat mij was verteld dat ik het achteraf kon kijken. 15:00 is voor mij geen gelukkige tijd.
Het staat er nu nog niet op geloof ik, maar dat zal ook wel even wat tijd kosten. Lijkt me wel erg interessant namelijk.

--- Einde van citaat ---
Ik was er en ik heb gezien dat het opgenomen werd. Zal dus inderdaad even wat tijd kosten.

Jaakke:
Ik heb een mail gehad met een link naar de recording.
https://www.edudip.com/en/webinar-recording/f16d796d-d997-467c-b9e9-fe25cdff5c79

Ik weet niet of je eerder moest registreren om heb te kunnen bekijken of dat het invullen van je mail adres voldoende is.

De video is ook vrij eenvoudig te downloaden als mp4 bestand als je een beetje handig bent met Chrome.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie