Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bierfestivallen 'mout'.  (gelezen 971 keer)

Offline Kramer

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Bierfestivallen 'mout'.
« Gepost op: 04-08-2021 13:09 u »
Na de laatste persconferentie van het kabinet is duidelijk dat de reeks bierfestivallen van 'mout' doorgaan. Voor de duidelijkheid, ik heb niks te maken met de festivals maar aangezien ik zelf met wat vrienden ga geef ik dit als tip mee:

https://moutbierfestival.nl/

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline LaurensV

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Re: Bierfestivallen 'mout'.
« Reactie #1 Gepost op: 05-08-2021 00:34 u »
Ik ga eind augustus naar de Tilburg editie. Waar heb je gevonden dat het festival doorgaat? Er is een bericht geplaatst op 10 juli dat alles doorgaat, maar sindsdien zijn er weer nieuwe regels. Ik wacht nog altijd op een update van Mout zelf. Tilburg wordt hierin ook niet genoemd...

Offline Kramer

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 05-08-2021 10:47 u »
Die nieuwe regels zijn niet voor festivals met een vaste zitplaats. Ik vond het eerst ook verwarrend en vroeg me af of het zou doorgaan, maar bij de persconferentie gaf Rutte aan dat de bestaande regels blijven gelden voor evenementen met vaste zitplaatsen.

Ben overigens pasgeleden bij het TAPT bierfestival in Utrecht geweest, toen waren de regels voor festivals ook al aangescherpt en ook dat kon gewoon doorgaan.

Offline LaurensV

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
« Reactie #3 Gepost op: 05-08-2021 12:25 u »
Ah, Naja we zien het wel. Geen bericht is goed bericht 😀

Offline Phoef

• Junior lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 06-08-2021 13:28 u »
3 aug heeft Bierfestival Mout of facebook het volgende geplaatst;

Na aanleiding van de persconferentie gisteren over eendaagse evenementen, krijgen we veel vraag of Mout Bierfestival - Tilburg 2021 door kan gaan. Gelukkig hebben we goed nieuws: Mout Bierfestival kan sowieso door gaan! Omdat we al werken met een aangepaste editie, waarbij men zittend aan tafel wordt bediend, gelden andere voorwaarden voor ons als bierfestival. So, who's in op vrijdag 27- t/m zondag 29 augustus?!
We maken overigens snel de complete bierlijst bekend. Tickets: www.moutbierfestival.nl

Tags: