Navigatiepijltjes

Gestart door Jesperhilgen, 04-10-2020 22:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jesperhilgen

Is er ook een mogelijkheid om de "pagina hoeveelheid" iets groter te maken? (het aantal pagina's) en dan bedoel ik dat de nummertjes iets groter worden (ik klik vaak op 4 of 5 ipv 2 bijv.)

en een NEXT knopje ("volgende" of  "> teken")
Ook voor de mobile of tablet users is dit zeer vriendelijk denk ik.

Jacques

Citaat van: Jesperhilgen op 04-10-2020  22:27 uIs er ook een mogelijkheid om de "pagina hoeveelheid" iets groter te maken? (het aantal pagina's) en dan bedoel ik dat de nummertjes iets groter worden (ik klik vaak op 4 of 5 ipv 2 bijv.)

en een NEXT knopje ("volgende" of  "> teken")
Ook voor de mobile of tablet users is dit zeer vriendelijk denk ik.

Het is de bedoeling over een tijd over te stappen op andere software.
Die nieuwe software moet veel vriendelijker zijn voor mobieltjes en tablets. Een lastig punt is het omzetten van de inhoud van het forum. Dat is nog een ding...

hansHalberstadt

Ik ben voorlopig al heel blij met wat het forum nu is. Vergeet niet dat het Jacques en het beheerdersteam al heel veel vrije tijd kost om het op dit niveau gekregen te hebben en te houden. Als ik het vergelijk met andere fora dan zitten er in hobbybrouwen veel handige features, bv toon nieuwe reacties op jouw berichten, foto's uploaden etc. etc. Ik ben ook lid van het wetenschapsforum, maar dat is qua opzet toch een behoorlijk stuk minder.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.