Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Alcohol vs Star San  (gelezen 3829 keer)

Offline JanPieter

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Lees al even mee, pas begonnen met brouwen
Re: Alcohol vs Star San
« Reactie #50 Gepost op: 05-10-2020 21:54 u »
Gezellig topic dit!

Ik lees ff mee, maar ff geduld, ik ga ff popcorn pakken. :nut:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #51 Gepost op: 05-10-2020 21:54 u »
Manneke, het mág gewoon niet! Ook al kun je ver plassen...

Hoe meer bier, hoe verder je kunt plassen.
Ik destilleer gewoon de alcohol van de Action. Dat mag wel. en dat beetje rommel wat er dan nog in blijft neem ik wel voor lief. Na uitlekken blijft daar toch niet veel van over. (ik heb overigens geen slechte batches om te destilleren dankzij de alcohol van de Action, maar vond het wel een toepasselijke opmerking)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #52 Gepost op: 05-10-2020 21:58 u »
Gezellig topic dit!

Ik lees ff mee, maar ff geduld, ik ga ff popcorn pakken. :nut:

Dit is een voorbeeld van hoe het niet hoort...

Nogmaals
Graag met respect naar elkaar reageren...  :police:

Offline JanPieter

• Junior lid
  • **
  • Lees al even mee, pas begonnen met brouwen
« Reactie #53 Gepost op: 05-10-2020 22:06 u »

Nogmaals

Dank dat je mij aanspreekt, maar dit topic is toch om te janken.... Man, man, man. Een simpele vraag eindigt in een welles/nietes, verplassen wedstrijd, of wie heeft de grootste, of weet ik hoe je het noemt. De materie is interessant, de gevoerde discussie is echter ver van respectvol.

Iets wat ik als recente bezoeker van dit informatieve forum helaas steeds vaker zie. De tenen zijn kort.

Offline André de Laat

• Super lid
« Reactie #54 Gepost op: 05-10-2020 22:13 u »

Nogmaals
Doen we toch opperhoofd? Hansi is toch de winnaar voor wat betreft ¨ver plassen¨? Jullie ¨beschermheilige¨?

Offline André de Laat

• Super lid
« Reactie #55 Gepost op: 05-10-2020 22:22 u »
Dank dat je mij aanspreekt, maar dit topic is toch om te janken.... Man, man, man. Een simpele vraag eindigt in een welles/nietes, verplassen wedstrijd, of wie heeft de grootste, of weet ik hoe je het noemt. De materie is interessant, de gevoerde discussie is echter ver van respectvol.

Iets wat ik als recente bezoeker van dit informatieve forum helaas steeds vaker zie. De tenen zijn kort.
Trek het je niet aan....

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #56 Gepost op: 05-10-2020 22:25 u »
Jongens, jullie zien toch wel dat ik gewoon een beetje met al die opmerkingen aan het spelen ben. Probeer tussen de regels door gewoon de info eruit te halen die je interessant vindt. 

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #57 Gepost op: 05-10-2020 22:26 u »

Ik spreek je niet aan, maar bevestig jouw opvatting over dit topic.
Ook ik ben van oordeel dat dit topic niet getuigt van respect voor elkaar.

Door mij wordt dit topic nu gesloten om de zaak niet verder uit de hand te laten lopen.

Tags: