En in het Nederlands.
Enige maanden geleden heb ik mijn best gedaan om dit mooie stukje software in het Nederlands te vertalen. Binnenkort wordt versie 2.2.3 uitgebracht. Misschien een idee om eens blik te werpen.. 
De blik is geworpen en ik vind dat het er goed uitziet. De vensters werken snel en zien er gelikt uit. De software die ik gebruik (brouwV en brouwH) is al een hele tijd in de lucht en dat zie je. Zoals bij alle programma's geldt, moet je aan de bediening wennen. Dat valt wel mee, het is brouwsoftware dus het onderwerp is bekend.
De Nederlandse vertaling is niet meegekomen maar ik zie dat die wel op github staat. Weet je een manier om die te activeren?
Ik probeer het programma even met de xml van een recept uit BrouwVisie maar dat wordt niet goed geïmporteerd. Andersom gaat wel.
Misschien is de oorzaak een kleinigheid, maar het is jammer. Op het Duitse forum (hobbybrauer.de) vind ik niet direct een antwoord, weet jij misschien bij wie ik terecht kan met vragen?
De eerste indruk is goed. Voor een volgende brouwdag neem ik mijn recept uit BrouwVisie ook eens over in Kleiner Brauhelfer om te vergelijken.