Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Mr. Malty

<< < (2/4) > >>

Kokkebil:

--- Citaat van: brewt op 28-09-2020  11:07 u ---Als je Google Chrome gebruikt zie je links bovenin 'Not secure' staan. Als je hier op klikt dan krijg je te zien dat flash player by default geblokkeerd is. Je kunt hem hier op allow zetten. Dan werkt het.

--- Einde van citaat ---

Ik heb Edge gebruikt. Kan ik dit ook ergens aanpassen?

brewt:

--- Citaat van: Kokkebil op 28-09-2020  12:18 u ---Ik heb Edge gebruikt. Kan ik dit ook ergens aanpassen?

--- Einde van citaat ---

Je kunt dit proberen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4532571/microsoft-edge-turn-on-flash

Het probleem hem er in dat adobe flash player standaard niet uitgevoerd wordt omdat er geen ondersteuning van uit de browsers meer voor is. Dit moet je handmatig aanpassen.

de Machtige Wil:

--- Citaat van: Kokkebil op 28-09-2020  12:17 u ---Deze heb ik zojuist geprobeerd, maar (zal wel aan mij liggen)ik kom er niet uit!

Ik wil berekenen hoeveel cc slurry (van juli 2020) ik nodig heb om ca.20 ltr, wort te vergisten met een SG van ca. 1100.

--- Einde van citaat ---

Ze gaan daar uit van 1 biljoen gistcellen per ml slurry.

Als ik jouw parameters invul zou in totaal 475 biljoen cellen nodig hebben. Een halve liter slurry zou het hem dan moeten doen.

Kokkebil:

--- Citaat van: de Machtige Wil op 28-09-2020  12:52 u ---Ze gaan daar uit van 1 biljoen gistcellen per ml slurry.

Als ik jouw parameters invul zou in totaal 475 biljoen cellen nodig hebben. Een halve liter slurry zou het hem dan moeten doen.

--- Einde van citaat ---

Thanks!!
Ik snapt die 1 in een van die vakjes al niet.
Dat staat dus voor 1 biljoen gistcellen per ml slurry
Hier ga ik mee aan de gang!
Ik heb ruim halve liter slurry staan.

Jacques:

--- Citaat van: Kokkebil op 28-09-2020  10:23 u ---Als ik op de site van Mr. Malty de gist calculator probeer te activeren krijg ik een melding Adobe Flash Player geblokkeerd.
Voor alle zekerheid heb ik de player gedownload en (weer) ge´nstalleerd, maar dit werkt ook niet.
Wat te doen?

--- Einde van citaat ---

Als je Firefox gebruikt moet je op "Adobe Flash uitvoeren" klikken. Daarna werkt de calculator.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie