Verloting iSpindel met 5 extra doppen

Gestart door Jacques, 20-09-2020 07:58 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Het lot is gevallen op nummer 88. Dat is het nummer van Lange1985. Van harte gefeliciteerd.

De eigenaar van de site ispindel.nl biedt een ispindel Pro aan voor een loterij onder de leden van dit forum. Een ispindel is een elektronisch apparaat dat je plaatst in je gistvat samen met je wort. De ispindel meet om de zoveel tijd hoe ver je wort reeds vergist is. Via Wifi geeft de ispindel een signaal door naar de ontvanger. Dit kan zijn via ubidots, Brewfather of een andere site of app.
Zie https://ispindel.nl/

De iSpindel Pro wordt geprogrammeerd en gekalibreerd geleverd inclusief opbergstandaard en 5 extra doppen  t.w.v € 73,75

Zolang deze verloting loopt kun je de ispindel ook via https://ispindel.nl/index.php/contact/bestelling-plaatsen/ aanschaffen met 10% korting met gratis opbergstandaard en 5 gratis doppen. De kortingsactie is alleen voor forumleden. Vermeld daarom je forumnaam bij de bestelling.
Mocht de winnaar van de verloting in deze actieperiode een ispindel met korting bij ispindel.nl hebben gekocht dan krijgt hij/zij uiteraard het geld terug gestort en krijgt hij/zij nog eens 5 extra doppen toegezonden.

De verloting staat open voor alle leden van dit forum met uitzondering van mij.
Deelname is mogelijk tot 3 oktober 2020 om 16:00 uur..

Je doet mee als in dit topic te kennen geeft de iSpingel te willen uitproberen. Geef daarbij een motivering waarom je met de verloting meedoet.
Een andere voorwaarde is dat als je wint je een recensie schrijft over jouw ervaringen met de iSpindel.

Het nummer van de reactie is je lotnummer.

Het is niet toegestaan om in dit topic dubbel te reageren (op straffe van uitsluiting) of om een reactie te plaatsen zonder mee te willen doen aan de verloting.
In dit topic horen alleen aanmeldingen geplaatst te worden. Alle reacties van niet deelnemers worden uit het topic verwijderd.

Via een online dobbelsteen zal de trekking verricht worden. Het aantal ogen zal ingesteld worden op het aantal aanmeldingen.

Citaat van: Scorpionrose op 18-09-2020  12:20 u

koffie

Ik doe graag mee!
Na een tijdje minder tot niet met brouwen bezig te zijn geweest, heb ik mijn spullen weer afgestoft en ben ik weer leven in de brouwerij aan het brengen ;)
Ondertussen merk ik dat de technieken, apparatuur en werkwijzen niet stil hebben gestaan, leuk!
Een iSpindel staat zeker op mijn verlanglijstje om toe te voegen aan mijn brouwerijtje 2.0  :brouwen:

basvo

Ik doe heel graag mee. Zit al een lange tijd te kijken naar een iSpindel, maar door de hoge prijs kan ik hem helaas niet aanschaffen. Zelf in elkaar zetten gaat mij helaas ook niet lukken :( Zou een hele mooie uitbreiding zijn op mijn huidige setup! :)

Laikea

Mooie actie weer Jaques!
Ik ben nog maar pas begonnen, maar al zeer fanatiek aan het brouwen. De iSpindel is een erg mooi apparaat om toe te voegen aan mijn arsenaal, zodat je beter gericht kan overhevelen!
Meer tijd = meer bier!

breda82

Ik doe heel graag mee!
Heb sinds kort eindelijk een goede wifi op mijn brouwplek en ben naast biergeek ook techgeek en ben zeer benieuwd naar dit apparaatje.

CS

Ik doe ook graag mee. Heb er zelf 2 gemaakt. Dan kan ik een mooi vergelijkende test doen.

Tof initiatief.

ExPeteriment

Ik doe ook graag mee, dan kan ik dit vergelijken met mijn loadcelmeting.

SVB

Ik wil ook mee doen, dit zou mij een hoop heen en weer naar de schuur schelen (wat vrouwlief leuk vindt) en makkelijker dan monsters nemen.

Edwin brouwt

Ik doe graag mee!
Ik heb al een tilt, maar heb vaak 2 vaten in de vergisting, dus dat levert gelijk een mooie vergelijking op.

Heyudude

Ik doe graag mee! Lijkt me super handig die iSpindel. Meten is weten

Koken, filteren, gisten, drinken, repeat...

Wolter

Ik doe graag mee met deze verloting. Ik wil de iSpindle graag gebruiken om de vergisting nog beter te kunnen volgen.

André de Laat

Veel over gehoord cq. gelezen. Het lijkt mij best leuk om er eens 1 uit te proberen. Uiteraard met review, mocht ik uitgeloot worden  :groots: :proost: :brouwen:

Jurrian

Dit lijkt mij leuk om te gebruiken. Veel goede verhalen over gehoord. Ik doe graag mee

jazon1963

Als beginnend brouwer is dit een buitenkansje, ik zou graag een beetje spelen en meten met deze Ispindle

jovas

Ik doe ook graag mee. Ben benieuwd naar de werking en het inzichtelijk krijgen van de vergisting.

BenjaminVlissingen

Ja ook ik doe graag mee, lijkt me heel leerzaam om de vergisting op elk moment te kunnen volgen en het vat toch dicht te kunnen laten.

jacob b

Ook ik wil graag meedoen in deze verloting, het lijkt me ideaal om het proces op deze manier in de gaten te houden.

Stevie51

Doe graag mee aan deze verloting.

Graag zou ik zien hoe de vergisting verloopt zonder telkens een sample van het wort te nemen met kans op inslag van zuurstof. Zo hoop ik kwalitatief beter bier te brouwen.

Een recensie schrijven is natuurlijk geen probleem.

Poorsprong

Ik doe ook graag mee met deze mooie loterlij! Het lijkt mij een mooi apparaatje om meer inzicht te krijgen in het verloop van de vergisting. Tussentijdse samples nemen wordt dan echt verleden tijd.

3,14t

Ook ik wil graag meedoen. Dit om de vergisting beter te kunnen volgen, een stukje gemak ook wel, en ik wil dan de data naar mijn NAS sturen om het aldaar te kunnen opslaan en analyseren.

Jochen

Ook ik wil graag meedoen!

Lijkt me een interessante gadget, interessant om eens te zien of de theorie wel overeenkomt met de praktijk ;)
Een constante meting, zonder je vat te moeten openen of stalen te nemen via kraantjes ... Ben benieuwd!

BLUB

Doe ook graag mee, lijkt me een mooie aanvulling op mijn hobby

:degroeten:

BLUB

JanEric

Ik doe graag mee, sta altijd open voor nieuwe technieken en hulpmiddelen en wil deze graag uitproberen.

L.win

Graag kom ik hiervoor in aanmerking!
Het wordt eens tijd dat ik beter doorkrijg wat er in mijn gistvat gebeurd. Graag wil ik dan eens goed kijken wat het verschil is in gecontroleerd- en ongecontroleerd vergisten.

ray81

Ik doe ook graag mee.
Ben wel erg benieuwd hoeveel informatie je eruit kan halen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.