Moonwalkers uit America

Gestart door Moonwalkers, 12-09-2020 11:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moonwalkers

Goedemorgen medebrouwers,

Wij zijn drie vrienden uit America (Limburg) die samen een passie hebben voor bierbrouwen. Wij zijn in januari begonnen met een homebrew kitje (3,8 liter) om te kijken of het zo leuk was als wij dachten. We waren gelijk verkocht en zijn vervolgens gaan investeren. We hebben wat oude ketels en gaspitten bij elkaar verzameld en zijn gaan brouwen op 20 liter. Een tripel, blonde en saison gemaakt, een groot succes.

Nu zijn we overgestapt naar nieuwe ketels en gaspitten, gekocht bij Menno. We hebben 2 pannen van 70 liter en een thermopot, ook 70 liter. We zijn nu aan het brouwen om 40 liter. We zijn nog echte beginners en leren elke keer weer veel bij. We hebben al veel aan jullie hulp gehad hier op het forum. We zijn nog beginners, maar hebben ambitie genoeg!

We willen onze ervaringen ook graag delen met jullie.

Proost, en de groeten uit America!

Moonwalkers


jacob b

Gezellig ploegje zie ik wel!

Er zijn een heleboel beginners hiero (ik ben er ook een van) en dit is een bron van kennis op dit forum.
Welkom en vooral jullie ervaringen hier delen!

Groet,
Jacob b

Jeroen76

Heel veel brouwplezier samen en geniet er van!

Gr. Jeroen


Simco

Gezellig mannen! Zit er goed uit.

Ik ben wel benieuwd waar jullie naam vandaan komt.

Heyudude

leuk! Goed bezig, zelfde strategie als hier in mijn uppie. Klein beginnen en simpele appratuur en dan vervangen of opschalen.
Zo te zien krijgen jullie 70 liter wel op  ;D

Moonwalkers

Citaat van: Simco op 12-09-2020  16:41 uGezellig mannen! Zit er goed uit.

Ik ben wel benieuwd waar jullie naam vandaan komt.

Onze naam is ontstaan uit een avondje in de lokale soos nadat we al een aantal pilsjes op hadden. Het nummer Belgie van Het Goede Doel galmde door de speakers. Terwijl de tekst "Kun je dansen op de maan" klonk, liepen wij als maanmannen over de vloer. En zie daar: De Moonwalkers!

Simco


Jeroen76

Citaat van: Moonwalkers op 17-09-2020  11:37 uOnze naam is ontstaan uit een avondje in de lokale soos nadat we al een aantal pilsjes op hadden. Het nummer Belgie van Het Goede Doel galmde door de speakers. Terwijl de tekst "Kun je dansen op de maan" klonk, liepen wij als maanmannen over de vloer. En zie daar: De Moonwalkers!
Schitterend, tranen in mijn ogen

Gr. Jeroen


basvo

Ha gezellig, nog eentje uit gemeente Horst! :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.