Brewfather (webversie) nu in het Nederlands!

Gestart door Edwin brouwt, 09-09-2020 23:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin brouwt

De Nederlandstalige webversie van Brewfather
https://web.brewfather.app
is gelanceerd!


Commentaar, tips, verkeerde vertalingen, betere (lees kortere) vertalingen: geef het me door (maar wees mild, het was veel werk ;) )


trebvuister

Goed bezig.
Wanneer beschikbaar in de app? (iPad)
I

Edwin brouwt

Citaat van: trebvuister op 09-09-2020  23:13 uGoed bezig.
Wanneer beschikbaar in de app? (iPad)
I


Binnenkort, maar wanneer is nog niet duidelijk

Jacques

Citaat van: EdwinBrouwt op 09-09-2020  23:05 uDe Nederlandstalige webversie van Brewfather
https://web.brewfather.app
is gelanceerd!


Commentaar, tips, verkeerde vertalingen, betere (lees kortere) vertalingen: geef het me door (maar wees mild, het was veel werk ;) )

Mooi. Ik moest wel even zoeken hoe ik het moest activeren.
Als ik iets tegenkom dat voor verbetering vatbaar is zal ik dat doorgeven.

In ieder geval heel erg bedankt voor het doen van deze klus.

Jacques

Overigens zag ik laatst een bug. Het brouwzaalrendement wordt niet goed berekend. Als je de inhoud van je gistvat verandert verandert ook het rendement. Dat kan natuurlijk niet...

Een ander ding is de hoeveelheid gist als je wel of niet hydrateert. Volgens Brewfather zou je veel meer gist moeten gebruiken als je niet hydrateert.
Diverse tests die ik in het verleden heb uitgevoerd hebben laten zien dat wel of niet hydrateren geen verschil geeft. Tegenwoordig zeggen gistleveranciers dat de gedroogde gist niet gehydrateerd hoeft te worden. Lallemand schrijft over hun Voss kveik in een data sheet zelfs het volgende:
"Our research suggests that pitching LalBrew® Voss directly into wort without prior rehydration will often result in better performance including shorter lag-phase and greater attenuation"

Goei Spul

Sinds vorige week met brewfather begonnen na BrouwHulp. Werkt erg goed, en nu met de Nederlandse vertaling nog beter! Blij mee

Wolter

Top hoor. Mooi werk.. mijn tip had ik laatst al verstuurd. Verder gaan ik er lekker mee aan de slag.

André de Laat

Alle lof! Goed werk! Bedankt Edwin voor al het werk.  :pan: :pan:

Edwin brouwt

Ja, bedankt iedereen! Graag gedaan :) ook voor mezelf, want als je alles moet vertalen moet je elke optie testen.


Jacques: wat betreft bugs: die kun je doorgeven op de issue tracker van Brewfather,  ik help alleen met de vertaling :-)
https://gitlab.com/warpkode/public/brewfather/-/boards/1001783


En wat betreft de lallemand kveik: die kun je beter underpitchen dan teveel: laatst gebruikt en binnen 3 uur stond die al te borrelen.


trebvuister


trebvuister

Citaat van: EdwinBrouwt op 11-09-2020  13:43 uJa, bedankt iedereen! Graag gedaan :) ook voor mezelf, want als je alles moet vertalen moet je elke optie testen.


Jacques: wat betreft bugs: die kun je doorgeven op de issue tracker van Brewfather,  ik help alleen met de vertaling :-)
https://gitlab.com/warpkode/public/brewfather/-/boards/1001783


En wat betreft de lallemand kveik: die kun je beter underpitchen dan teveel: laatst gebruikt en binnen 3 uur stond die al te borrelen.
Ik ben totaal niet thuis in github en kan, ook na aanmaken account, niet zien waar je een fout in de Nederlandse vertaling doorgeef

Sid

Top, mooi werk man :duimop: Heb hem gelijk geactiveerd

Marco Aal


Edwin brouwt

Citaat van: Wolter op 11-09-2020  10:54 uTop hoor. Mooi werk.. mijn tip had ik laatst al verstuurd. Verder gaan ik er lekker mee aan de slag.


Ik heb van de BKG al een mooie spreadsheet gehad met alle Nederlanders bierstijlen. Nu deze nog in BF zien te krijgen :-)

Edwin brouwt

Citaat van: trebvuister op 12-09-2020  16:02 uIk ben totaal niet thuis in github en kan, ook na aanmaken account, niet zien waar je een fout in de Nederlandse vertaling doorgeef


Ik ben er ook niet zo in thuis maar volgens mij met dit plusje?



Wolter

Citaat van: EdwinBrouwt op 13-09-2020  09:33 uIk heb van de BKG al een mooie spreadsheet gehad met alle Nederlanders bierstijlen. Nu deze nog in BF zien te krijgen :-)
Top.. goeie actie..

Drents Hopbier

Citaat van: EdwinBrouwt op 09-09-2020  23:05 uDe Nederlandstalige webversie van Brewfather
https://web.brewfather.app
is gelanceerd!

Hallo,
waarom staat alles in het Engels als ik op die link klik? Op de PC.

Met vriendelijke groet,
Hans
(Hopbier)

Wolter

Citaat van: Drents Hopbier op 13-09-2020  10:36 uHallo,
waarom staat alles in het Engels als ik op die link klik? Op de PC.

Met vriendelijke groet,
Hans
(Hopbier)

Even naar settings en daar de taal aanpassen. App is oorspronkelijk in het Engels en daarin kan je een andere taal instellen..

Drents Hopbier

Citaat van: Wolter op 13-09-2020  15:06 uEven naar settings en daar de taal aanpassen. App is oorspronkelijk in het Engels en daarin kan je een andere taal instellen..
Dank.

Jacques

#brewfather
Zie hier voor uitleg over het gebruik van hashtags op dit forum.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.