Verloting Lerway verwarmingsmat en Inkbird wifi ITC-308

Gestart door Jacques, 08-09-2020 17:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

UPDATE

De dobbelsteen heeft nummer 4 als winnaar aangewezen.
Dat is het nummer van Alexv. Van harte gefeliciteerd.

Alle andere forumleden kunnen vandaag en morgen (als ik het goed begrepen heb) gebruik maken van een kortingscode waarmee je 30% korting krijgt op de aanschaf van een drietal producten. De bestelling verloopt via amazon.nl
Op deze manier is in feite iedereen winnaar...

    ITC-308 220V Digitaal Temperatuurregelaar
    Link: https://amzn.to/3dHVpxt
    Code : IB10YEAR30

    ITC-308 WIFI Thermostaat
    Link: https://amzn.to/2w5Dgc6
    Code : 3MUHAFYX

    ITC-310T-B 230V Programmeerbare Timerstekker
    Link: https://amzn.to/3bJi0ZT
    Code : IB10YEAR50




Inkbird biedt een Lerway verwarmingsmat en Inkbird wifi ITC-308 aan voor de leden van dit forum.

De verloting staat open voor alle leden van dit forum met uitzondering van mij.
Deelname is mogelijk tot 14 september om 18:00 uur.

Je doet mee als in dit topic te kennen geeft deze combinatie te willen uitproberen. Geef daarbij een motivering waarom je met de verloting meedoet.
Een andere voorwaarde is dat als je wint je een recensie schrijft over de werking van de gewonnen combinatie.

Het nummer van de reactie is je lotnummer. Het is niet toegestaan om in dit topic dubbel te reageren (op straffe van uitsluiting) of om een reactie te plaatsen zonder mee te willen doen aan de verloting.
In dit topic horen alleen aanmeldingen geplaatst te worden. Alle reacties van niet deelnemers worden uit het topic verwijderd.

Via een online dobbelsteen zal de trekking verricht worden. Het aantal ogen zal ingesteld worden op het aantal aanmeldingen.

Productinformatie over de Lerway verwarmingsmat kun je lezen via https://www.amazon.nl/dp/B08B8MTZDZ
en voor de Inkbird WiFi ITC-308 zie hier.




Jeroen76

Doe graag mee

Een tweede gistkast is op komst en daar zou sowieso een inkbird in komen maar naar die mat ben ik wel héél benieuwd.

#ikdoemee


Gr. Jeroen

EvdBroek

Ik doe graag mee aan de verloting. Op dit moment heb ik een klimaatkast met een stc en een lampje voor het verwarmen. Ik ben benieuwd of deze combinatie een beter controleerbaar resultaat geeft.

groet Ed

De Schelm

Ook ik doe graag mee aan deze verloting.
Werk momenteel met een "gewone" inkbird. De wifi variant zou een mooie upgrade zijn.

Alexv

Ook ik meld me graag aan.

Momenteel 2 fermentatiekasten in gebruik. Één met een STC icm terrarium verwarmingsmat. De andere met een inkbird ITC308 zonder wifi, ook een terrarium verwarmingsmat. Derde koelkast staat ondertussen te wachten op een thermostaat en warmtebron.

Sjaak_Deventer

Ik doe graag mee. De inkbird wifi bevalt prima, maar ik zou graag vervanging voor mijn gloeilampen willen hebben.

Heyudude

Ik doe graag mee. Op mijn verlanglijst staat een koelkast en daar past dit perfect in.
Reviews? Yes geen probleem

Tjardo

Ik doe graag mee met de loting.

Heb een vergistingskoelkast met gewone Inkbird en gloeilamp en tweede vergistingskoelkast met STC-1000 en gloeilamp. Zou graag de wifi-functie van de inkbird en warmtefunctie van het matje ipv gloeilamp willen testen.

Jorvans

Ik doe graag mee omdat ik achteraf toch liever de itc-308 met WiFi had gehad. Tevens is de huidige verwarming niet ideaal, dus zal dit een welkome vervanger kunnen zijn.

Mohrmann

Ik doe graag mee.
Ik heb nog geen vergistingkast. Hiermee zal ik toch eentje moeten maken ;-)

Akoester

Hier wat aan het uitbreiden, voor de bouw van een nieuwe gistkast zou dit wel van pas komen

John

Ik doe graag mee. Ik heb onlangs een nieuwe gistkast gemaakt waarvan ik ik om het helemaal af te maken graag de loterij zou winnen!

Enkele maanden geleden op ebay een Inkbird gekocht: wel betaald, niet geleverd

BenjaminVlissingen

Ik doe ook graag mee.

Heb nog geen vergistingskast en dit zou een heel mooi begin zijn!
De review erna schrijven is een kleine moeite  :proost:

Richard3

Ik doe ook mee. Omdat ik nog geen itc 308 heb natuurlijk.

Wel afgelopen weekend via Amazon bij gooasis een itc310 + 12" voeler gekocht voor een project op mijn werk waar we een frituurpan moeten sturen :).


guidomarree

Ik wil graag meedoen. Momenteel heb ik een gistkast met een normale ITC 308. Echter is deze kast te klein om 2 batchen tegelijk te kunnen laten gisten. Hierdoor beperk ik mijzelf tot 1 batch per maand en ik zou graag iets meer willen experimenteren.
Aan de andere kant zou het handig zijn om deze met wifi in het oog te kunnen houden en eventueel zo een geleidelijkere opwarming beter mogelijk te maken van op afstand.

bertvandermeer

Ik doe graag mee en wil deze inkbird wel testen met wifi.

WFKuipers

Ik zou graag ook meedoen.
Omdat ik nog geen vergistingskast heb, maar er wel een koelkast staat te wachten om met het juiste materiaal omgebouwd te worden. En daar zal dit zeker bij helpen.
Gr. WFK

willem@familiehilders.nl

Ik zou graag de inkbird icm de verwarmingsmat gaan gebruiken in mijn vergistingskast, automatiseren en daarmee betere controle over de temperatuur lijkt me heel erg fijn

joerivang

Ik doe graag mee, nu dat de winter eraan komt, kunnen de bieren wel wat warmte gebruiken!

datwortwat

Onmisbaar voor deze winter lijkt mij deze combinatie! Ik loot graag mee!

JanPieter

Ja! Ik wil wel meedoen, ik verwarm nu met een lint, maar denk dat dat beter kan. Remote e.e.a. volgen en mogelijk goed instellen is voor een gadgetfreak best handig.
En een leuk verhaaltje wil ik wel schrijven als ik gewonnen heb!

Pimmels

Ik doe graag mee!
Ik vergist nu gecontroleerd met een Stc1000 (maar zonder WiFi) en een oude terrarium mat.
Ik was juist op zoek naar iets nieuws!

Natlip

Jah, ik doe ook mee.
Al is het alleen om het verwarmingsmatje.
De inkbird doneer ik aan john. Die heb ik namelijk al.

magicjantje

Ik loot graag mee, ben nog niet zo lang aan het brouwen maar heb inmiddels wel een oude  koelkast op de kop weten te tikken.
Deze prijs zou welkom zijn.

Brouwerij de Gijsbrecht

Ik doe ook graag mee, want het ziet er naar uit dat wij na de recente bouw van onze eerste vergistingskast toch een tweede nodig gaan hebben.

Wolter

Ik wil ook graag meedoen. Mijn gloeilamp is zeker aan vervanging toe en met deze mat hoop ik een mooi alternatief uit te mogen proberen. In combinatie met de inkbird kan ik mijn zelfbouw kastje met etc vervangen..

vanderhoeve

Ik doe graag mee, want wil een 2e vergistingskast gaan maken om het vergistingsproces te optimaliseren

Sander83

Ik doe ook graag mee. Ben al van plan om een tweede vergistingskast te maken dus dit zou erg welkom zijn!

William

Ik doe mee.

Mijn TControl laptop is op einde oefening dus een moment om laptop en gloeilamp vaarwel te zeggen.

biking rebel

Ik doe graag mee, want ben altijd aan het experimenteren met apparatuur. De inkbird lijkt me ook "veiliger" dan mijn huidige STC-1000

Simco

Ik doe graag mee! De verwarming die ik nu in mijn gistkast gebruik zal meer energie verbruiken dan deze dus hiermee een besparing op energiekosten en CO2 uitstoot (compenseert het bier). De Inkbird WIFI vind ik vooral handig om op afstand e.a. te monitoren.

André de Laat

Ik doe ook graag mee. Een gokje waard. Leuk om een keertje uit te proberen. Komt er wellicht een 4de klimaat koelkast bij  :) :)

Met dank aan de sponsor!

André.  :proost: :proost:

b_art

Ik doe mee omdat er binnenkort een tweede vergistingskast komt. Dus deze set kan ik goed gebruiken.

jacob b

Ook ik wil graag meedoen, we zijn nu in het bezit van 1 vergistingskast en er moet op zeer korte termijn nog een tweede bijkomen. Ben best wel benieuwd naar de verwarmingsmat (i.c.m de inkbird natuurlijk).

Biker

Ik wil graag meedoen, mij huidige verwarmingsplaatje hapert af en toe en moet vervangen worden en de inkbird is een goede upgrade van mijn STC1000 zelfbouw kastje

martijnZ01

Ik wil ook meedoen, geen ervaring met deze producten.
Ik gebruik nu verwarmingssnoer (die niet wil blijven hangen in de koelkast en een stc)

Dit staat wel netter in de brouwerij.

D.R.K.

De winter komt er weer aan en dan krijgt de vriendin koude voeten, vreselijk als deze ineens tegen je aan komen als je aan het genieten bent van een zelf gebrouwen biertje.  :o
Ik heb alle vertrouwen dat deze combinatie dit het gaat oplossen en doe daarom graag mee  :biersmile:

JanEric

Ik die graag mee. Een verwarmingsmat en een inkbird is een mooie en betrouwbare combinatie om de vergisting te doen.

daanvandervleuten

Ik doe graag mee.
Heb nu een gistkast met at 1000 en lamp. Ben benieuwd of ik verschil kan waarnemen op deze andere manier.

ardyvb

Ik zou heel graag aan deze loting mee willen doen. Omdat ik vorig jaar verhuisd ben en mijn giskart nu in de schuur staat waar ik minder makkelijk de temperatuur kan controleren. En omdat mijn huidige verwarmingsmat de geest gegeven heeft.

susantigoon

Al geruime tijd hik ik tegen een vergistingskast aan en je weet, van uitstel komt afstel. Maar als het grootste gedeelte er via deze verloting zomaar kan zijn, komt de rest er ook vanzelf wel!

CS

Wil ook graag meedoen. Beschik voorlopig over 2 gistkasten beiden gecontroleerd door stc-1000, verwarmingselement is 100 W keramische lamp. Van beide wordt de temp eveneens gevolgd door ispindels. Beide setups vergelijken lijkt mij een leuke fieldtrial.

Haagse Wouter

Ik wil graag meedoen.
Nu werk ik nog met een oude stc 1000 en een gloeilamp. Iets degelijkers zou wel mooi zijn.

Ger Debije

Ik zou graag meedoen werk nu nog met een sct 1000

P_N

graag loot ik mee. Nu in het bezit van een Stc en keramische lamp.
Deze wil ik vervangen aangezien het de bodem van mijn koelkast beschadigd heeft.
Hier zou dit wel een perfecte oplossing voor zijn :groots:

Adbrouwt

Ik doe graag mee met mijn enige account wat ik heb op dit forum.
Weer een leuke actie Jacques.

Zambezi Special

Ik doe ook graag mee.
Dat geeft me de mogelijkheid om een 2e klimaatkast te maken, speciaal voor Kveik!
En om te zien of en hoe  de wifi optie werkt!

orangeloo

Ik doe ook graag mee met te verloting. Ik heb nog steeds 2 gloeilampen in mijn kast, die geregeld stuk gaan en op beginnen te raken. Daarnaast zou het ook een beetje energie besparen en dat is dan weer goed voor ons milieu.

Wederom een mooie actie. Jacques bedankt  :brouwen: 

Goei Spul

Ik doe graag mee.
Momenteel een "standaard" inkbird in de koelkast i.c.m. een verwarmingslint. De WiFi variant met mat is een mooie upgrade!

tdp

Wie niet waagt, wie niet wint; Ik doe graag mee. Heb nu een weerstandje in de koelkast als verwarming, dit is toch een wat nettere oplossing (en veiliger gok ik ;))

MrHaroldA

Heel graag!

Ik heb nu een verwarmingssnoer met een Inkbird zonder wifi dus kan niks in de gaten houden...

illsn-z

Ik doe graag mee.

Ik heb nu een verwarmingssnoer met een Inkbird zonder wifi dus kan niks in de gaten houden

beermenke

Inkbird zou fijn zijn voor mijn gistkast met defecte thermostaat.
Leuke actie wederom.

henkg

Ja, ook ik doe mee en wil graag dit setje uitproberen. Een Inkbird met wifi en een goed passende warmtemat lijkt me ideaal.

Martijn0172

Ook ik doe graag mee! Een vergistingskast voor langdurige brett vergisting staat hier al tijden op het programma!

joenedu

Ja, ik doe ook graag mee! We willen heel graag bij mijn vader een extra gistkast neerzetten. Daar zou deze setup prima voor zijn (in tegenstelling tot de gloeilamp die we nu gebruiken).

Laikea

Wat een mooie actie! Gistkast is al onderweg en er moet nog een temperatuur regelaar komen. Deze combinatie lijkt me ideaal daarvoor!

Triplezzz

Ik doe ook graag mee.
De winter is weer in aantocht en dan kunnen we gistkast goed op temperatuur brengen.

Ansius


Gerb


PurlFrankel

Ik doe ook zeker graag mee, dit zou een hele leuke starter zijn voor een gistkast.

Stevie51

Ik doe graag mee met de verloting.

Ben nu in het bezit van een SS Brewtech FTSs2. De temperatuur zou ik graag op afstand via mijn telefoon regelen. Ben ook benieuwd of deze verwarmingsmat het jongbier sneller opwarmt dan de Brewtech. Deze doet er met 20 liter nogal lang over.

Pieter1954

Ook ik wil graag meedoen.
Ik heb nu een STC-1000 icm een koelkast en zelf geknutseld verwarmingselement.
Deze Inkbird-combinatie ziet er erg professioneel en doordacht uit. Ik zou er heel graag een recensie over willen schrijven als ik 'm mocht winnen.

stephansteef

Uiteraard doe ik graag mee met de verloting!

Als startende hobbybrouwer met een Easybrew kan dit eigenlijk niet ontbreken.
Uiteraard zal ik op het forum uitgebreid verslag doen van de verwarmingsmat en Inkbird ITC-308.
En zo met de reacties die hieruit voortkomen mijn eigen brouw skills verbeteren.
Maar ook de mede forumleden hopelijk wat bij brengen van de werking van deze apparatuur.


L.win

Ook ik ding heel graag mee met deze verloting. Er staat een mooie gistkast in de schuur,  maar met de winter op komst heb ik een verwarmingselement nodig,  deze lijkt mij perfect!
Er zal genoeg bier gebrouwen gaan worden zodat er een mooie recensie geschreven kan en zal worden.

Gr Elwin

chimichi

Ik doe heel graag mee.

op dit moment heb ik in de schuur een oude koelkast staan die over was na de verbouwing van de keuken. Een heuse 'candy' koelkast uit het jaar kruik. De compressor zal zeker beschermd moeten worden wat perfect kan. Door de grote afstand van de WIFI router zal het bereik tot zijn maximum op de proef gesteld worden. Omdat de schuur komende periode maar een koud hok is komt de verwarmingsmat komende maanden erg goed van pas!

Willem Broekema

 ;D Zoals het een goede nederlander betaamd:
Als er een kans is om leuke speeltjes "gratis"te winnen, ben ik graag van de partij!
Ik heb momenteel een koelkast met verwarmingskabel en een ITC308 in gebruik als vergistingskast.
Ik gebruik nu mijn vergistingskast ook om mijn gebottelde bier gecontroleerd na te laten gisten/rijpen, en met 35+ graden in de schuur afgelopen augustus, is dat géén overbodige luxe. Ook als het buiten 5 graden (en in de schuur 10 graden) is, is dit een uitkomst.
Ik kan dan echter niet gelijkertijd een bier brouwen, en wil dus een gistkast er bij maken... Komt dit erg mooi uit!  :groots:
Top!
Iedereen die mee doet: succes!

Willem.

brewt

Leuke actie! Ik wil ook graag mee doen. Ik heb nu een paar maanden een gist kast maar ik zou er graag een bij willen.
Hier voor zou ik deze set goed kunnen gebruiken!  :D

Jurrian

Leuk initiatief! Ik doe graag mee aan de verloting.

Jurrian

Eriks

Leuk initiatief! Hier doe ik wel aan mee 8)

Applicatie nog eens bedenken --> ik zit te denken aan een kveik recept, waarbij de hoge temperatuur interessant is voor de smaak vorming

Wallie


hans80

Ja graag, mijn vergistingskast kan wel een upgrade gebruiken.

BLUB

Deze combi wil ik zeker wel uitproberen dus ik doe mee

 :degroeten:

BLUB


Romba

Hallo ik doe graag mee met de loting, want een temperatuur regelaar met wifi heb ik nog niet en gebruik nu een tube-heater in mijn klimaatkast. Dus ik schrijf graag een review hoe je deze producten installeert, gebruikt en wat de werking in een klimaatkast is!

Lange1985

Yes! Ik doe graag mee.
Natuurlijk is met wifi een upgrade t.o.v. mijn huidige zonder. Ben ook benieuwd of een matje sneller en gerichter verwarmen kan dan mijn ventilatortje met verwarming van de bekende Chinese webgigant :proost:

Henkw

Ik doe graag mee. Mijn huidige oude koelkast is aan vervanging toe en dit zou ik dan ook goed kunnen gebruiken

Koster

Ook ik doe graag mee, mijn koelkast verwarm ik nu nog met 3 gloeilampen maar dat is natuurlijk niet meer van deze tijd.

Arelse Krijs

Natuurlijk wil ook ik wel zo'n mooi warmhoud matje met wifi regeling in mijn kast willen hebben :brouwen:

PiWi

ik doe graag mee!
Lijkt me leuk om die combi te testen.

Piere

Graag doe ik mee om als beginnend brouwer steeds weer een stapje verder te gaan naar professionaliteit.

ray81

Ik doe ook graag mee. Ben benieuwd wat deze combinatie doet.

Eric111

Ik zou ook graag mee willen doen om dit grondig uit te kunnen testen.

Groeten Eric

3,14t

Ook ik wil graag meedoen.  Ben benieuwd naar de wifi variant van de inkbird, en of die verwarmingsmat beter verwarmd dan zo'n riem.

Davester

Doe graag mee om gecontroleerde vergisting met verwarming van onderaf te testen. Ben zeer benieuwd wat dat doet met het uitzakken van de gist.

Griebelienus

Nou vooruit, dan doe ik ook mee.

Ik heb nog een gistvat met vlakke bodem en ben benieuwd of zo'n matje beter werkt dan een verwarmingsriem. Ook heb ik nu 2 inkbirds, maar 1 zonder wifi, zodat ik die dus niet remote kan aflezen. Ik was al van plan om een tweede inkbird-wifi aan te schaffen, zodat ik ook de temperatuur van het koelwater kan monitoren als ik van huis ben.

SterkWerk

Ik doe ook graag mee aan deze verloting.

Aangezien ik in een warm land woon gaat vergisting nu ongecontroleerd op standje turbo, waarbij het waterslot bijna droog wordt geblazen door de grote hoeveelheid bubbels.  Ik ben dan ook heel benieuwd wat de impact zou zijn indien ik het gistingsproces kan controleren en op temperatuur kan houden.

justDick

Graag.
Gloeilamp eruit, matje erin.
Kom maar op met die winter.

oneman

Ik doe mee, matje lijkt mij handig voor het warm vergisten van kveik!

Sander van Dijk

Ik wil graag meedoen. Als ik wIn, kan ik mijn tweede koelkast inrichten als vergistingskast.

De HaAn

Lijkt me ideaal deze combinatie werk nu met 2 gloeilampen in serie dit is vermoed ik beter en kan ik een 2e gistkast maken en vergelijken

antonton

Hallo ook ik wil graag meedoen inkbird  tov stc 3008 en verwarmingsmat  tov verwarmings lint


brouw ze

squaadgras

Graag! Wil het nou toevalligerwijs zijn dat gisteren mijn STC-1000 is gesneuveld (sensor geeft continue 47 graden aan). Een nieuwe Inkbird kan ik dan ook goed gebruiken, en volgen via WiFi... leuk :proost:

j.heesters3

Ik doe ook graag mee. Heb zojuist een koelkast aangeschaft die ik hiervoor wil gebruiken. Zo kan ik eindelijk eens een saison brouwen.

Broudoe

Jos

Striekert

Doe graag mee
Kijken of deze mat stabieler is dan de situatie nu. En als mooie bijkomstigheid het aflezen van de temp op de telefoon!
En natuurlijk een mooi verjaardagskado

RobbinR

Super leuke actie!

Ik doe graag mee!
We hebben van de week een vergistingskast in elkaar geknutseld, maar het bleek al gauw dat deze niet groot genoeg was voor de mandfles.
Dus er wordt binnenkort een 2e gemaakt!
Daar zou verwarmingsmat + inkbird goed bij van pas kunnen komen.

Groet,
Robbin

Roodwang

Leuk! ik maak al jaren gebruik van een STC-1000 en een gloeilamp maar ik ben inmiddels wel aan mijn laatste gloeilamp bezig.

waldpiek

Ik doe graag mee met de verloting, ideaal voor mijn ik eindelijk een vergist kastje heb.

Jochen

Ik doe ook graag mee ...

Heb nog een kleine koelkast staan, die zou makkelijk gebruikt kunnen worden als 2de vergistingskast.
Ben vooral nieuwsgierig naar het WIFI-gedeelte, en hoe zo'n mat werkt.

guuske

Ik doe graag mee. Omdat ik een beginner ben en heb begrepen dat  een goede vergisting heeeeel belangrijk is op de juiste temperatuur.

 :biersmile:

Papamadejo

Goedemiddag, doe graag weer mee met deze verloting.

Met een 2e vergistingskast op komst, zou dit een welkome aanvulling zijn.
Na gloeilampen, keramische lampen en momenteel een 'buiskachel' in de huidige kast,  zou ik ook de verwarmingsmat wel eens uit willen proberen.

Met vriendelijke groet,
Marcel :biersmile:

Markie Mark

Ik loot graag mee voor de verwarmingsmat en Inkbird WiFi. Kan met de Brewbrain float mooi volgen hoe de vergisting verloopt. De WiFi versie van de Inkbird was ook een scheef bezuiniging om die destijds niet aan te schaffen maar de normale Inkbird. Dus een mooie kans om die alsnog te bemachtigen en een recensie te schrijven.

Mark.

duonra

Ik doe graag mee aan de verloting. Op dit moment heb ik een klimaatkast met een stc en een lampje voor het verwarmen. Met een wifi en mat ben benieuwd of deze combinatie een beter controleerbaar resultaat geeft.

Don Leopold

Ik wil ook graag meedoen aan de verloting, het plan is om na de zomer (nu dus ;D) een klimaatkast te gaan maken en kan deze prijzen daar goed bij gebruiken.

ExPeteriment

Hier mijn winpoging. Mooi voor als mijn gistkast bezet is. Dan kan ik met warmtemat, wat isolatie en Inkbird extra vergistings capaciteit in de kelder aanwenden. Ook mooi dat het via WiFi kan, zonder app, met API is nog een toekomstdroom.

Johan_vL

Je doet mee als in dit topic te kennen geeft deze combinatie te willen uitproberen. Geef daarbij een motivering waarom je met de verloting meedoet.
Een andere voorwaarde is dat als je wint je een recensie schrijft over de werking van de gewonnen combinatie.

Ja, ik doe graag mee.
Motivatie: producten van inkbird gebruik ik al en zijn degelijk in gebruik, dus meer van hum producten uitproberen lijkt me een prima idee.
Een rencensie schrijven is geen enkel probleem.

Ben benieuwd :-)


Jacques

De dobbelsteen heeft nummer 4 als winnaar aangewezen.
Dat is het nummer van Alexv. Van harte gefeliciteerd.

Alle andere forumleden kunnen vandaag en morgen (als ik het goed begrepen heb) gebruik maken van een kortingscode waarmee je 30% korting krijgt op de aanschaf van een drietal producten. De bestelling verloopt via amazon.nl
Op deze manier is in feite iedereen winnaar...

    ITC-308 220V Digitaal Temperatuurregelaar
    Link: https://amzn.to/3dHVpxt
    Code : IB10YEAR30

    ITC-308 WIFI Thermostaat
    Link: https://amzn.to/2w5Dgc6
    Code : 3MUHAFYX

    ITC-310T-B 230V Programmeerbare Timerstekker
    Link: https://amzn.to/3bJi0ZT
    Code : IB10YEAR50

jacob b

Citaat van: Jacques op 14-09-2020  19:40 uDe dobbelsteen heeft nummer 4 als winnaar aangewezen.
Dat is het nummer van Alexv. Van harte gefeliciteerd.

Alle andere forumleden kunnen vandaag en morgen (als ik het goed begrepen heb) gebruik maken van een kortingscode waarmee je 30% korting krijgt op de aanschaf van een drietal producten. De bestelling verloopt via amazon.nl
Op deze manier is in feite iedereen winnaar...

    ITC-308 220V Digitaal Temperatuurregelaar
    Link: https://amzn.to/3dHVpxt
    Code : IB10YEAR30

    ITC-308 WIFI Thermostaat
    Link: https://amzn.to/2w5Dgc6
    Code : 3MUHAFYX

    ITC-310T-B 230V Programmeerbare Timerstekker
    Link: https://amzn.to/3bJi0ZT
    Code : IB10YEAR50

Code werkt (nog) niet, wellicht morgen nog maar eens proberen..

SterkWerk

Proficiat Alexv :biersmile:, Ik ben benieuwd naar jouw review! (De codes werken inderdaad nog niet)

Natlip


wba

Ik wil graag meedoen met de verloting. Ik zie dit als een mooie kans mijn vergistingskoelkast van een upgrade te voorzien. Tevens kan ik hier iets over schrijven of vertellen binnen onze club.

jacob b

Citaat van: wba op 14-09-2020  20:46 uIk wil graag meedoen met de verloting. Ik zie dit als een mooie kans mijn vergistingskoelkast van een upgrade te voorzien. Tevens kan ik hier iets over schrijven of vertellen binnen onze club.

Te laat  :(

magicjantje


Eriks

Toch fijn dat de ict-308 108 euro per kilo kost ;D all Dus Amazon

biking rebel

Bedankt voor de code! Een 310 besteld, handig om de temperatuur stappen te kunnen instellen.

Alexv

Super leuk! Bedankt! Ik zal mijn bevindingen met jullie delen wanneer de eerste fermentatie klaar is.

Herman

Dat is een mooie korting, heb meteen een 310T besteld met 50% korting.

orangeloo

Citaat van: Herman op 15-09-2020  21:59 uDat is een mooie korting, heb meteen een 310T besteld met 50% korting.

Ik ook... Dat is weer een mooie actie :brouwen:.

jacob b

Gister te vroeg, nu te laat..
Shit! code niet meer geldig...

Heyudude

Gefeliciteerd alexv!

Nee de links en de codes werken nog edit: niet meer [emoji15]


Koken, filteren, gisten, drinken, repeat...

Laikea


CeesM

Citaat van: Alexv op 15-09-2020  18:23 uSuper leuk! Bedankt! Ik zal mijn bevindingen met jullie delen wanneer de eerste fermentatie klaar is.
We zijn al 10 maanden verder. Wat zijn je bevindingen? ;)

Alexv

10 maanden verder, ongeveer half jaar in gebruik. Het duurde even voordat de spullen geleverd waren maar, uiteindelijk ontvangen. De inkbird is handig vanaf de app te bedienen. In de tussentijd zijn we verhuisd en staan de vergistkasten in de schuur in de tuin. Helaas rijkt het wifi signaal niet zo ver en kan ik de app niet gebruiken. Dit is prima, stoort mij niet. Echter is dan wel de vraag; zou ik de wifi versie kopen? Het is een leuke gadget, stabiliteit van de temperatuur is te monitoren. De verwarmingsmat ben ik niet van onder de indruk. De plastic emmers plaats ik niet op de mat. Ik vermoed dat de temperatuur dan meer zal gaan schommelen omdat de temperatuurssensor aan de buitenkant van de emmer zit bevestigd. De mat ligt dus los in de vergistingskast. Verwarmingsmatjes voor terrara zijn makkelijk verkrijgbaar en goedkoper (dacht ik). Ik vermoed ook dat de terrarium matten meer warmte genereren. Al met al gebruik ik de spullen met tevredenheid. Is je wifisignaal sterk genoeg? Dan is de inkbird wel erg gemakkelijk

Jacques

Het wifi signaal kun je eenvoudig versterken via een wifi booster.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.