Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Etiketten van Brouwerij Het Snerpende Hertje

(1/3) > >>

Oosterling:

Zelf ben ik het meest tevreden met het ontwerp van de Tropische IPA. Daarom ga ik die stijl gebruiken als huisstijl voor het ontwerpen van mijn etiketten. Dit geeft herkenbaarheid en eenheid.
De tekstjes op de flessen moeten wel nodig herschreven worden, de stijlfouten etc zijn mateloos irritant. Wat vinden jullie van de ontwerpen?

Jacques:
Leuke etiketten. Ook ik geef de voorkeur aan het etiket voor de Tropische IPA. Wel zou ik het lettertype met de informatieve tekst aan de rechterzijde aanpassen (de letters en regels staan te dicht op elkaar).

joenedu:
Ze zien er geweldig uit, maar snap dat je voor de tropische IPA variant gaat als stijl. Die is het mooiste. Alleen (wat Jacques ook al tikte) wat slecht leesbaar.

Je teksten vind ik ook geniaal, knap werk! "Grab them by the perzik"  ;D

JanDeGraaff:
Ik vind het etiket van de Tropische IPA ook erg mooi, maar ik vind die van de Weizen ook mooi.
Die laatste past erg goed bij klassieke bierstijlen – Weizen, Bock, Tripel, etc. – die op een klassieke manier gebrouwen zijn. Daar vind ik persoonlijk het tropische etiket minder geschikt voor.

Je zou kunnen overwegen om etiketten in twee stijlen te gebruiken. De tropische stijl voor moderne, vernieuwende bieren en de Weizen stijl voor klassieke bieren.

Knap gedaan hoor, zijn erg mooie etiketten!  :biersmile:

Oosterling:

--- Citaat van: JanDeGraaff op 24-08-2020  09:19 u ---
Je zou kunnen overwegen om etiketten in twee stijlen te gebruiken. De tropische stijl voor moderne, vernieuwende bieren en de Weizen stijl voor klassieke bieren.

Knap gedaan hoor, zijn erg mooie etiketten!  :biersmile:

--- Einde van citaat ---

Goed idee, ben ik eigenlijk helemaal mee eens. Ik had er nog niet eens over nagedacht om het op die manier te doen.

--- Citaat van: Jacques op 23-08-2020  23:11 u ---Leuke etiketten. Ook ik geef de voorkeur aan het etiket voor de Tropische IPA. Wel zou ik het lettertype met de informatieve tekst aan de rechterzijde aanpassen (de letters en regels staan te dicht op elkaar).

--- Einde van citaat ---

Dankjewel voor je feedback. Ik vind het erg lastig om een formaat letter te kiezen, dat voor iedereen leesbaar is en visueel aantrekkelijk blijft. Je opmerking is echter wel terecht en ik ben blij dat je hem gemaakt hebt, dan kan ik dat aanpassen.

--- Citaat van: joenedu op 24-08-2020  08:24 u ---Je teksten vind ik ook geniaal, knap werk! "Grab them by the perzik"  ;D

--- Einde van citaat ---
Haha, klopt, die kan mooi op die fles, ook helemaal met het politieke tintje van de impeachment procedure van Donald Trump. Ik ga dit etiket omvormen naar de stijl van de Tropische IPA. Geüpdate versies vervangen de etiketten in de openingspost. 😉
Allen bedankt voor de complimenten, ik ben er ook best wel trots op. Nieuwe etiketjes zal ik blijven posten in deze thread.

Groetjes!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie