Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik vrees dat je even moet wachten op nieuwe voorraad of vanuit Duitsland laten komen. Hopfen der welt heeft hem, maar dat is ook jaargang 2018 en de verzendkosten zijn voor alleen een zakje hop aan de prijs. Is wel een mooie hop heb hem zelf ook een keer gebruikt, tropisch!
https://twojbrowar.pl/en/Uit polen niet duur ook niet met verzenden wij bestellen regelmatig goeie service maandag besteld - donderdag in huisGr marco
Zeker ik bestel daar nu al een paar jaar het overgrote deel van mijn hop. En dit bevalt zeer goed.Vers en goedkoop. Daarnaast een gigantisch assortiment en zeer transparant over de alfa zuren en het oogstjaar. Sommige grote webshops zouden hiervan kunnen leren.
Misschien weet iemand het op dit forum:Waar kan ik galaxy hop kopen? Ik ben alle (online) brouwwinkels afgegaan, zonder resultaat. Zijn ze in Nederland wel te krijgen? Zie steeds meer bieren die dit hop soort bevat en wil er zelf ook is een keer mee brouwen.