Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ss Brewtech Unitank 53 l (14 gal) + Ss Brewtech FTSs˛-verwarming/-koeling  (gelezen 833 keer)

Offline fvangenderen

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Aangeboden, weinig gebruikt:

Ss Brewtech™ Unitank 53 l (14 gal) °C
https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/ss-brewtech/gistingsvaten/d/ss-brewtech-unitank-53-l-14-gal-c
Nieuwprijs: € 1.499,00

Compleet met:

Ss Brewtech™ FTSs˛-verwarming/-koeling voor Unitank
https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/ss-brewtech/temperatuurcontrole/d/ss-brewtech-ftss-chilling-heating-chronical-bme-unitank-met-tc-bracket
Nieuwprijs: € 199,95

Totale nieuwwaarde: 1700 euro (afgerond)

Unitanks zijn super, ik heb alleen besloten om deze te vervangen door een kleinere Ss Brewtank Unitank om vaker kleinere batches te brouwen.

Tegen elk redelijk bod. Ik verstuur het niet, je kan 'm komen ophalen of ik kan het ook komen brengen (of halverwege, als het heel erg ver van Lemmer vandaan is).

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline RonaldtB

• *
Hoi

Vraagje is hij nog compleet en wat is je uiterste prijs

Offline Trapkast

• Vol lid
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
Heb je een richtprijs? Wellicht heb ik interesse :-)

Offline fvangenderen

• *
Helaas, ik heb besloten om 'm uit de verkoop te halen! Na dagen wikken en wegen heb ik besloten om toch een grotere brouwketel te kopen, zodat ik deze unitank wel in 1 keer kan vullen en gebruiken. Iets minder vaak brouwen misschien ,maar toch grotere batches dus.

Hij is vandaag bezorgd, een Brew Monk Titan.

Tags: