Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bier inblikken  (gelezen 3926 keer)

Offline breda82

• Senior lid
  • Land: 00
  • Just experiment
Re: Bier inblikken
« Reactie #25 Gepost op: 25-05-2021 17:49 u »
De cannular is nu met wat korting te krijgen, ik begin steeds meer de neiging te krijgen om dit apparaat aan te schaffen. Zijn er leden hier die het apparaat in bezit hebben? Wat zijn voor jullie Pro’s en cons?

Overweeg hem aan te schaffen voor mijn neipa’s, bottelen van een neipa vind ik toch heel lastig, te snel last van oxidatie.

Met een tegendruk vullen en cap on foam moeten we een beter resultaat kunnen behalen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline beun

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #26 Gepost op: 25-05-2021 19:55 u »
Ik heb er al een paar keer serieus naar gekeken. ik vind de aanschaf kosten per blik nog iets te hoog.
En gelukkig hoef ik voor de hobby niet op de factor arbeid te besparen dus is flessen spoelen is voor mij geen probleem.

Wel vind ik blikken 'professioneel' overkomen en handig als je etiketten wil plakken.

stefan

Offline Arthur B

• Vol lid
« Reactie #27 Gepost op: 19-07-2021 21:24 u »
Ik kwam de Duofiller net tegen. Ziet er goed uit: https://duofiller.no

Paar reviews:

Offline Theo Mol

• Junior lid
  • **
  • breng meer brouwerij in je leven
« Reactie #28 Gepost op: 20-07-2021 11:29 u »
Nog te hoog gegrepen voor mij, maar met een koers van 10,59 NOK / 1 EUR ziet de prijs van 4000 NOK er niet eens zo grimmig uit.
Ik heb niet eens een micro-, maar eerder een nanobrouwerij dus ik houd het maar op BNR-flesjes.

Offline Arthur B

• Vol lid
« Reactie #29 Gepost op: 20-07-2021 13:21 u »
Ja, ik vond de prijs ook erg meevallen. Zeker gezien het feit dat het na afstellen automatisch gaat. Als je om en om blikken vult en je hebt zo'n Cannular gaat het best wel soepeltjes denk ik...

Tags: