Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Vragen over O2 absorberende en geprofileerde 29 mm kroonkurken  (gelezen 303 keer)

Offline RobertH

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Hoi,

Ik heb 2 vragen betreffende 29 mm kroonkurken:

Vraag 1:
Weet iemand een adres waar ik 29 mm O2 absorberende kroonkurken kan bestellen, zonder dat ik direct met 10.000 stuks zit opgescheept?

Vraag 2:
Voor 29 mm doppen met geprofileerde inlage wordt het volgende aangegeven:
Citaat
Enkel voor professioneel gebruik met een professioneel, pneumatisch kroonkurkapparaat met 29 mm kop. Vermijd handmatige sluiting.
Nu heb ik heb hier een Capp'in TT kroonkurkapparaat. Weet iemand of het daarmee gaat lukken om deze doppen op de flessen te drukken? Volgens de Brouwland telefoniste zal dit zeker lukken, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van haar advies...

Groet Robert

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline André de Laat

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Vragen over O2 absorberende en geprofileerde 29mm kroonkurken
« Reactie #1 Gepost op: 16-07-2020 19:04 u »
Hoi,

Ik heb 2 vragen betreffende 29 mm kroonkurken:

Vraag 1:
Weet iemand een adres waar ik 29 mm O2 absorberende kroonkurken kan bestellen, zodat dat ik direct met 10.000 stuks zit opgescheept?

Vraag 2:
Voor 29 mm doppen met geprofileerde inlage wordt het volgende aangegeven: Nu heb ik heb hier een Capp'in TT kroonkurkapparaat. Weet iemand of het daarmee gaat lukken om deze doppen op de flessen te drukken? Volgens de Brouwland telefoniste zal dit zeker lukken, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van haar advies...

Groet Robert

Met de juiste kop, deze: https://www.brouwstore.nl/29-mm-kop-voor-Brewferm-cappin-tt-020-148-3 , gaat dat zeker lukken. Zuurstofabsorberende kroonkurkjes van 29 mm? Ik heb geen idee.

André.

Offline RobertH

• Junior lid
  • **
Re: Vragen over O2 absorberende en geprofileerde 29mm kroonkurken
« Reactie #2 Gepost op: 16-07-2020 22:24 u »
Goed om te weten! Zo'n kop heb ik en gebruik ik nu voor de 29 mm doppen met geschuimde inlage (waar ik dus van af wil).

Tags: