Vragen over O2 absorberende en geprofileerde 29 mm kroonkurken

Gestart door RobertH, 16-07-2020 15:45 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobertH

Hoi,

Ik heb 2 vragen betreffende 29 mm kroonkurken:

Vraag 1:
Weet iemand een adres waar ik 29 mm O2 absorberende kroonkurken kan bestellen, zonder dat ik direct met 10.000 stuks zit opgescheept?

Vraag 2:
Voor 29 mm doppen met geprofileerde inlage wordt het volgende aangegeven:
CiteerEnkel voor professioneel gebruik met een professioneel, pneumatisch kroonkurkapparaat met 29 mm kop. Vermijd handmatige sluiting.
Nu heb ik heb hier een Capp'in TT kroonkurkapparaat. Weet iemand of het daarmee gaat lukken om deze doppen op de flessen te drukken? Volgens de Brouwland telefoniste zal dit zeker lukken, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van haar advies...

Groet Robert

André de Laat

Citaat van: RobertH op 16-07-2020  15:45 uHoi,

Ik heb 2 vragen betreffende 29 mm kroonkurken:

Vraag 1:
Weet iemand een adres waar ik 29 mm O2 absorberende kroonkurken kan bestellen, zodat dat ik direct met 10.000 stuks zit opgescheept?

Vraag 2:
Voor 29 mm doppen met geprofileerde inlage wordt het volgende aangegeven: Nu heb ik heb hier een Capp'in TT kroonkurkapparaat. Weet iemand of het daarmee gaat lukken om deze doppen op de flessen te drukken? Volgens de Brouwland telefoniste zal dit zeker lukken, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van haar advies...

Groet Robert

Met de juiste kop, deze: https://www.brouwstore.nl/29-mm-kop-voor-Brewferm-cappin-tt-020-148-3 , gaat dat zeker lukken. Zuurstofabsorberende kroonkurkjes van 29 mm? Ik heb geen idee.

André.

RobertH

Goed om te weten! Zo'n kop heb ik en gebruik ik nu voor de 29 mm doppen met geschuimde inlage (waar ik dus van af wil).

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.