Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ispindel kan wifi netwerk niet vinden  (gelezen 3474 keer)

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Re: Ispindel kan wifi netwerk niet vinden
« Reactie #50 Gepost op: 31-07-2020 00:36 u »
Probleem in dit geval is dat er in de start topic vermeld wordt dat er bij de samenstellen van de ispindel iets is misgegaan en dat de ispindel daarom geen netwerk kan vinden.
Deze ispindel is door mij gebouwd en gekalibreerd en getest.
Oftewel de ispindel deed het hier 100% want anders kan ik niet kalibreren of testen.
Als maker of winkelier ben je met dit forum al snel aan de beurt aangezien het hier aangekaart wordt gelijktijdig dat de maker of winkelier word aangeschreven.
Iedereen heeft dan al snel zijn mening ergens over nog voordat maker of winkelier een oplossing met de klant een oplossing kan zoeken of dat in dit geval een maker de ispindel heeft kunnen bekijken of nakijken wat het probleem is.

In dit geval zal het een mega storm zijn in een vingerhoedje water.
Mee eens, erg vervelend voor een verkoper of winkel om je product op een forum besproken te zien worden. Je kunt uit goed fatsoen of zelfbescherming beter niet reageren want voor je het weet gaat de boel een heel andere kant op.

Wat betreft die Ispindel komt alles helemaal goed, daar heb ik het volste vertrouwen in. Heb zelf ook bij Scorpionrose een Ispindel gekocht. Werkt nog niet zoals het moet maar dat ligt ook bij mij ben ik bang. In ieder geval heb ik al veel hulp mogen ontvangen en komen we er vast wel uit.

Gr. Jeroen

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Scorpionrose

• Super lid
« Reactie #51 Gepost op: 20-08-2020 17:44 u »
Het probleem is gevonden.
Bleek dat er op de achterkant van de wemos een breuk te zitten.
Doordat ik mijn werkwijze bij kalibratie anders doe dan dat ik het in her verleden deed ben ik er nu achter dat mocht dit zich voordoen dat ik het dus niet zie.
Maar nieuwe wemos erop en een extra stap ingebouwd zodat ik vanaf nu net als in het verleden dat het WEL werkt is er dus weer een probleem de wereld uit.

Dus in dit geval 2 zaken opgelost.
1 een defecte wemos vervangen
2 een extra controle stap bij het testen

Zo zie je maar weer ook na al de ispindels die al de deur uit zijn gegaan in de verschillende modellen (zijn met versie 3.1 bezig en er komt hopelijk nog een versie 4) leer ook ik nog steeds dingen bij.

Misschien binnenkort maar weer eens een leuke verloting verzinnen voor jullie brouwers. :proost: :proost: :proost:

Offline rfrins

• Vol lid
« Reactie #52 Gepost op: 20-08-2020 19:19 u »
Jeuj!
Tot mijn spijt heb ik net weer een batch gebrouwen, een nieuwe batch laat dus even op zich wachten

Offline Scorpionrose

• Super lid
« Reactie #53 Gepost op: 20-08-2020 20:43 u »
Jeuj!
Tot mijn spijt heb ik net weer een batch gebrouwen, een nieuwe batch laat dus even op zich wachten

Heb je een goede een reden om nog een batch te brouwen :biersmile:
Maar ben blij dat hij het doet ook al heeft het door ziekte aan deze kant wat lang geduurd.