Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Zitten hier kombucha brouwers?  (gelezen 750 keer)

Offline Inkbird

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Zitten hier kombucha brouwers?
« Gepost op: 06-07-2020 10:26 u »
Zitten hier kombucha brouwers? ^-^

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Re: Zitten hier kombucha brouwers?
« Reactie #1 Gepost op: 06-07-2020 22:50 u »
Even de zoekfunctie gebruiken levert je al een flink aantal antwoorden op je vraag op. ;)

Gr. Jeroen

Offline Jaap W

• Senior lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #2 Gepost op: 07-07-2020 12:49 u »
Zitten hier kombucha brouwers? ^-^

Ik heb je een PB gedaan.

Offline Broeky

• Vol lid
« Reactie #3 Gepost op: 07-07-2020 22:32 u »
Ik heb geprobeerd mijn pb die ik gekregen heb naar je te antwoorden. De Inbox is vol dus mijn antwoord kan niet aankomen. Ik zal dit binnenkort nog eens proberen.

Offline Jaap W

• Senior lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #4 Gepost op: 15-07-2020 09:49 u »
Hallo Inkbird,

ik heb net geprobeerd je een PB te sturen, maar je inbox zit vol, dus die komt bij je aan. Gaat over je vraag aan mij (enige weken gelden alweer en waar ik toen ook al op geantwoord heb) over komboucha maken, maar er komt geen enkele reactie meer van jou kant.  :weetniet:
Ik zag ook dat broeky je een pb heeft gestuurd, maar dat die dus ook niet bij je binnen gekomen is. Misschien kun je ons nog eens een PB sturen en uitleggen wat de bedoeling is/was van je eerste berichtje aan ons.

Offline Broeky

• Vol lid
« Reactie #5 Gepost op: 15-07-2020 23:03 u »
Hallo Inkbird,

ik heb net geprobeerd je een PB te sturen, maar je inbox zit vol, dus die komt bij je aan. Gaat over je vraag aan mij (enige weken gelden alweer en waar ik toen ook al op geantwoord heb) over komboucha maken, maar er komt geen enkele reactie meer van jou kant.  :weetniet:
Ik zag ook dat broeky je een pb heeft gestuurd, maar dat die dus ook niet bij je binnen gekomen is. Misschien kun je ons nog eens een PB sturen en uitleggen wat de bedoeling is/was van je eerste berichtje aan ons.

Dit zou inderdaad ook bij mij veel duidelijkheid opleveren.

Tags: