Even voorstellen: Jaco

Gestart door Hoppatee, 02-07-2020 22:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoppatee

Hallo, ik wil me even voorstellen.

Ik ben Jaco en al jaren gek van speciale biertjes. Afgelopen vaderdag een bierbrouw pakketje van BrewMonk gekregen en daarmee direct aan de slag gegaan. Het staat nog te gisten in een klein emmertje, maar vanaf dat moment raakte ik totaal 'begeisterd' van bier maken. Ik vraag me af wat er dadelijk uit die emmer komt, want ik ben meteen de theorie in gedoken en denk dat ik toch best veel fout heb gedaan.

Mijn eerste recept wordt een Karmeliet kloon, wel wat hoog gegrepen volgens mij, maar van dingen verkeer doen leer je het meest.

Jaco

Laikea

He Jaco,

Welkom op het forum! Ik ben net nieuw in de wereld van bier brouwen en zo te horen heb je al best wat kennis opgedaan! Veel plezier met brouwen. Als je vragen hebt over scheikunde, schroom niet te vragen.

Laikea

Jeroen76

Van harte welkom Jaco!

Lekker van start gegaan en meteen gegrepen door het virus, dat doe je goed ;)

Heel veel brouwplezier alvast en schroom niet om je vragen te stellen, je hebt snel een antwoord. Bovenal leer je natuurlijk het meeste en snelste door het te ervaren.

Gr. Jeroen


Hoppatee

@Laikea
Vooral theoretische kennis hoor, moet nog getoetst worden allemaal :-)

Jij wilt ook een stevig biertje gaan brouwen met Wyeast 3787, klopt dat?

Hoppatee

Citaat van: Jeroen76 op 03-07-2020  00:21 uVan harte welkom Jaco!

Lekker van start gegaan en meteen gegrepen door het virus, dat doe je goed ;)

Heel veel brouwplezier alvast en schroom niet om je vragen te stellen, je hebt snel een antwoord. Bovenal leer je natuurlijk het meeste en snelste door het te ervaren.

Gr. Jeroen

Dank je Jeroen, helemaal mee eens!

Laikea

Citaat van: jaco triple op 03-07-2020  00:38 u@Laikea
Vooral theoretische kennis hoor, moet nog getoetst worden allemaal :-)

Jij wilt ook een stevig biertje gaan brouwen met Wyeast 3787, klopt dat?