Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht: walsenmolen  (gelezen 446 keer)

Offline Sergio

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Gezocht: walsenmolen
« Gepost op: 01-07-2020 12:49 u »
Hallo allemaal,

Na het brouwen van mijn eerste twee brouwsels met al geschrote mout wil ik beginnen met zelf mout te schroten. Ik zoek hiervoor nog een walsenmolen. Mocht iemand in de provincie Noord Holland er eentje willen verkopen hoor ik dat graag!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline André de Laat

• Senior lid
  • Land: nl
Re: Gezocht: walsenmolen
« Reactie #1 Gepost op: 01-07-2020 15:47 u »
Je kunt die van mij overnemen (Brewferm). € 110,00, exclusief verzenden.

Verdere afhandeling via een persoonlijk bericht, mocht je geďnteresseerd zijn.

André.

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #2 Gepost op: 01-07-2020 17:23 u »
Ze staan hier niet gauw als 2e hands te koop. Ik ben bang dat je het nieuw moet kopen bij bijvoorbeeld een leverancier in Almere.
Geen verzendkosten boven de 70 euro.https://www.braumarkt.com/bulldog-verstelbare-schrootmolen

Offline Rinus

• Senior lid
« Reactie #3 Gepost op: 01-07-2020 21:34 u »
Ik heb nog wel Mattmill Student liggen, echt serieus maar een keer gebruikt, ik ben toen direct over gestapt op die walsen molen van Brewferm die Andre de laat aanbied. De Mattmil is erg compact en zeer robuust, doet zijn werk uitstekend echter met zo'n trechter dat vind ik zelf niet zo handig. Hij is een stuk duurder, maar voor mij was het dat niet waard. Een net bod naar waarde daarvoor mag hij naar een nieuwe baas.
https://www.braumarkt.com/catalog/product/view/id/1740/s/mattmill-student-5011631/

Tags: